Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (9) Senaste inlÀggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hÀlsa,beteende,kosthÄllning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hÀlsa,beteende,kosthÄllning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hÀlsa,beteende,kosthÄllning,kinesisk Roborovski avel,genetik,uppfödning,roborovski hÀlsa,beteende,kosthÄllning,roborovski Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hÀlsa,beteende,kosthÄllning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hÀlsa,beteende,kosthÄllning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtrÄd utstÀllning tÀvlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus sÀljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Guldhamster

Ohyra?

2020-01-28 15:09 #0 av: [Flora18]

HjĂ€lp!😰
Nu nÀr jag tog upp min guldhamster mÀrkte jag att det var nÄtt som sÄg ut som en fiskelina som rörde sig i baken pÄ honom, min första tanke sÀger springmask sÄ stoppade snabbt ner honom igen.
Och nu har jag panik hur ska jag behandla?
Behöver jag Äka till veterinÀr?
Jag har Àven 7 andra hamstar i rummet behöver dem genomgÄ samma behandling?
Kan det smitta till mÀnniskor eller Àr det artspecifikt?
Kan dem andra hamstrarna vara smittade?
Googlat runt överallt men hittar ingenting sĂ„ Ă€r det nĂ„n snĂ€ll sjĂ€l hĂ€r som kan hjĂ€lpa mig😰😰

AnmÀl
2020-01-28 15:45 #1 av: Elmaa

Tycker defentivt du ska Äka till veterinÀr om du Àr sÀker pÄ att du sÄg ohyra.

AnmÀl
2020-01-28 15:47 #2 av: [Flora18]

Ska ta och ringa firtsvet ikvÀll

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.