Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (9) Senaste inlÀggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hÀlsa,beteende,kosthÄllning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hÀlsa,beteende,kosthÄllning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hÀlsa,beteende,kosthÄllning,kinesisk Roborovski avel,genetik,uppfödning,roborovski hÀlsa,beteende,kosthÄllning,roborovski Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hÀlsa,beteende,kosthÄllning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hÀlsa,beteende,kosthÄllning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtrÄd utstÀllning tÀvlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus sÀljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Hamster

Vad heter/hette era pĂ€lsklingar? đŸčđŸ’–đŸ’«

2020-01-18 19:20 #0 av: towehelena

Vad heter/hette era pĂ€lsklingar? đŸčđŸ’–đŸ’«
Just nu har jag en hamster som fyller snart tvĂ„ Ă„r som heter Jesse, den förra (pĂ„ bilden) hette Nellie 💜 och den innan hette Wilma.

Hade ett speciellt band med Nellie, hon var sĂ„ himla go och snĂ€ll. Älskar denna bilden pĂ„ henne. 💖

BFU

AnmÀl
2020-01-18 19:47 #1 av: Cireea

Oj, jag har haft sĂ„ mĂ„nga hamstrar att det skulle ta för lĂ„ng tid att rĂ€kna alla Gapskrattar Men dom nuvarande heter: 

Hamsterhiets Lavus OfLagus men kallas Chief
Queens Tuesday men kallas Litago 
Bbeauty's Dazzle 
Robb men kallas Cash 

InvĂ€ntar Ă€ven en superfin hona som heter Dahlia. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare pĂ„ Eyos Hamsteruppfödning⏋

AnmÀl
2020-01-18 21:07 #2 av: sofieEjag

Min senaste guldhamster hette TotteKĂ€r han blev ca 2 Ă„r

AnmÀl
2020-01-19 00:01 #3 av: Vera27

Mina bortgÄngna:

Bobo, Nasse, Bosse, Plutten, Timmy Turner, Lillemor, Selma och Neptune.

Mina omplacerade:

Bodil, Picus Ambrose, Hyacinth, Luna's Little Ewoks Anika, Luna's Little Ewoks Wonna Be och Semiramis Macareux.

Mina sÄlda bebisar:

Timmy Jr, Blue, Alondra, Sally, Tordis, Doris, Sunny, Lightning, Cloud, Foggy, Tornado, Hurricane, Thunder, Mooneye och Stingray.

Mina nuvarande:

Roslagens The love boat's Gertrude, Frozen Fezor, Rain, Amberjack, Louvar och Björshult WeatherGirl. Sen har jag 3st som snart flyttar in :)

https://cosmoshamstrar.weebly.com/

AnmÀl
2020-01-21 05:36 #4 av: pisces1

Mina guldhamster jag har haft: en hette Emil först men sen lĂ„g det plötsligt fem ungar i boet,och dĂ„ blev det Emma istĂ€llet😉 och Gizmo 1 och 2
DvÀrghamstrar: Sune och Daisy

AnmÀl
2020-01-21 08:09 #5 av: livliv

Den hĂ€ra lilla hamstern pĂ„ bilden heter EmmađŸ‘ŒđŸœ

AnmÀl
2020-01-21 14:21 #6 av: Elmaa

BillieđŸč

AnmÀl

Det finns en till kommentar till den hÀr diskussionen. Den Àr bara synlig för medlemmar pÄ iFokus. För att lÀsa kommentaren, logga in eller registrera dig pÄ iFokus.