Annons:
Etikett: hamster
LĂ€st 652 ggr
towehelena
2020-01-18 19:20

Vad heter/hette era pĂ€lsklingar? đŸčđŸ’–đŸ’«

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad heter/hette era pĂ€lsklingar? đŸčđŸ’–đŸ’« Just nu har jag en hamster som fyller snart tvĂ„ Ă„r som heter Jesse, den förra (pĂ„ bilden) hette Nellie 💜 och den innan hette Wilma. Hade ett speciellt band med Nellie, hon var sĂ„ himla go och snĂ€ll. Älskar denna bilden pĂ„ henne. 💖 BFU

Annons:
Cireea
2020-01-18 19:47
#1

Oj, jag har haft sĂ„ mĂ„nga hamstrar att det skulle ta för lĂ„ng tid att rĂ€kna alla đŸ˜‚ Men dom nuvarande heter: 

Hamsterhiets Lavus OfLagus men kallas Chief
Queens Tuesday men kallas Litago 
Bbeauty's Dazzle 
Robb men kallas Cash 

InvÀntar Àven en superfin hona som heter Dahlia.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
⎡Eyos Hamsteruppföding⎊

sofieEjag
2020-01-18 21:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min senaste guldhamster hette Totte😍 han blev ca 2 Ă„r

Cosmonautens
2020-01-19 00:01
#3

Mina bortgÄngna: Bobo, Nasse, Bosse, Plutten, Timmy Turner, Lillemor, Selma och Neptune. Mina omplacerade: Bodil, Picus Ambrose, Hyacinth, Luna's Little Ewoks Anika, Luna's Little Ewoks Wonna Be och Semiramis Macareux. Mina sÄlda bebisar: Timmy Jr, Blue, Alondra, Sally, Tordis, Doris, Sunny, Lightning, Cloud, Foggy, Tornado, Hurricane, Thunder, Mooneye och Stingray. Mina nuvarande: Roslagens The love boat's Gertrude, Frozen Fezor, Rain, Amberjack, Louvar och Björshult WeatherGirl. Sen har jag 3st som snart flyttar in :)

pisces1
2020-01-21 05:36
#4

Mina guldhamster jag har haft: en hette Emil först men sen lĂ„g det plötsligt fem ungar i boet,och dĂ„ blev det Emma istĂ€llet😉 och Gizmo 1 och 2 DvĂ€rghamstrar: Sune och Daisy

livliv
2020-01-21 08:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Den hĂ€ra lilla hamstern pĂ„ bilden heter EmmađŸ‘ŒđŸœ

Elmaa
2020-01-21 14:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

BillieđŸč

Annons:
[Theaminhamster]
2020-01-26 23:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Min hamster heter Thea

Upp till toppen
Annons:
Â