säljes,köpes,erbjudes,sökes

Guldhamster hona (K) 17/12

2019-12-17 19:18 #0 av: alwaysBFF

Hej! Söker efter en guldhamster hona att köpa. Alla färger går bra, önskar också att hon är snäll och aldrig bitits. Bor i Uppsala men kan ta mig till andra kommuner i närheten som tex Stockholm. ⭐️

Anmäl
2019-12-17 20:37 #1 av: Cireea

Till avel eller sällskap? 
Kan du tänka dig en hamster längre bort om det går att ordna med transport? 
Ska det vara en bebis eller en vuxen? 

La även till ett datum i rubriken Glad

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-12-17 20:48 #2 av: GuUuLd

Eklövets hamsteruppfödning har 1 liten fin hona nu, de finns i Gävle men hon åker till Uppsala ibland Glad https://www.facebook.com/eklovets/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARAGGKDte172YDohT-AnTSDddR0T60P-7HsXj6pQxsTy7F5cjrAwI29HiUw-HOeJtZMGrDkBad6N_xCM

//GuUuLd,  Admin på: L-mal.se, Redaktör: Örebro akvarieklubb

-IE Photography- 

Instagram: idaephoto

Anmäl
2019-12-17 21:00 #3 av: alwaysBFF

#1 Att ta någon kull på henne med min hane hade varit underbart. Om det går :) Har haft kullar innan för ett par år sen och har nyss skaffat hamster igen. Helst så ung som möjligt. Det kan jag absolut tänka mig :) Tack!
#2 Tusen tack har kontaktat dom nu :D

Anmäl
2019-12-17 21:32 #4 av: Cireea

#3 Jag har en planerad kull i april om du inte hittar något passande innan. Dock inte med någon avelsplats ledig. Gladhttps://eyosuppfodning.weebly.com/

Jag bor en bit ifrån dig, men kommer kunna hjälpa med frakt till Gävle för upphämtning. Mot en extra slant kan vi nog åka förbi Uppsala om det är så. 

Anmäl
2019-12-18 17:36 #5 av: alwaysBFF

#4 åh jag är super intresserad! Går det på något sätt tinga någon redan nu? Hane eller hona spelar ingen roll. Föräldrarna var så fina så jag kan tänka mig ungarna! 😍 Självklart går det att lösa!

Anmäl
2019-12-18 21:42 #6 av: Cireea

#5 Man kan skriva upp sig på intresselistan Tummen upp
Det hade varit super om du fyller i formen på min hemsida under "kontakt" så har jag din mail och (om du vill) nummer så kan vi lättare nå varandra. Även via min Facebooksida (Eyos Hamsteruppfödning) går bra att använda för kontakt.

Det är lite mer pålitligt än iFokus där man lätt tappar bort varandra eller glömmer logga in så man missar kontakt med varandra. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.