Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Guldhamster

HAMSTERNAMN? HJÄLP!

2019-12-01 17:07 #0 av: Liwa123

Hallojsan allihopa! Skulle ni kunna vara jättesnälla och skriva era bästa guldhamsternamn. Behöver verkligen tips. Ska köpa en till hamster och jag vet att jag inte ska ha de tillsammans. Men snälla skriv era bästa namnförslag. 

Anmäl
2019-12-01 21:13 #1 av: Vera27

Vad heter den i stamtavlan? :) Så kan du göra en twist på det.

https://cosmoshamstrar.weebly.com/

Anmäl
2019-12-02 07:35 #2 av: Liwa123

Den heter Sunshine Sugar

Anmäl
2019-12-02 11:04 #3 av: Godisautomaten

Jag har döpt min hamster efter en karaktär från en film jag gillar. Om du gillar någon film speciellt mycket eller bok så kan du döpa den efter någon bra karaktär! 

Anmäl
2019-12-05 16:38 #4 av: Liwa123

Det blev Sussi ❤️ Tack tack

Anmäl
2019-12-06 20:38 #5 av: Soffan123

Vad fint namn!Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.