säljes,köpes,erbjudes,sökes

(SÖ) Campbell unge, hona

2019-11-11 13:00 #0 av: PetQueen

Hej!

Som jag skrivit i tidigare inlägg på dvärghamster sajten så har min ena hamsterhona gått bort, därmed så är min andra tjej alldeles ensam. Hon är strax över ett halvår och därmed fortfarande ung.

Söker en Campbell unge som kan hålla henne sällskap, max ca 7 veckor (hona förstås) i Stockholmsområdet. Hör gärna av er på pm eller kommentera om någon har möjlighet så berättar jag gärna mer om mig och hur hamstern kommer att få bo. Det ska gärna finnas möjlighet att lämna tillbaka henne utifall att de inte kommer överens, men inget krav! :)

Anmäl
2019-11-11 13:03 #1 av: Cireea

Har du kikat med uppfödaren du köpte ifrån om det finns bebisar där? Glad 
Tänkte då hamstern dog så ung kanske uppfödaren är villig att ge dig förtur i kön. Kan vara bra att meddela uppfödaren om den hastiga bortgången också (om du inte gjort det), är ju viktig information som en uppfödare behöver. Förlägen

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-11-11 13:10 #2 av: PetQueen

Yes, har redan berättat för henne och frågat om det finns möjlighet att få en unge från henne, verkar inte finnas någonting just nu men väntar fortfarande på svar :) Tack ändå för alla tips jag fått Skrattar!

Anmäl
2019-11-11 13:27 #3 av: Cireea

#2 Hoppas det dyker upp något Glad
Super att du sagt till uppfödaren också, det är alltid uppskattat. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.