Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

Gnager o gnager

2019-08-19 00:45 #0 av: Novabk

Hej min hamster gnager o gnager på plastburen och nu har det gått hål hur ska jag få henne att sluta bita sönder allt, buren e ca 1 meter lång med mycke inredning men fast alla saker hon har fortsätter hon att gnaga sönder buren. Hjälp mig..

Anmäl
2019-08-19 12:41 #1 av: 91Marran

Vad har du för hjul /platta?

Anmäl
2019-08-19 14:13 #2 av: Cireea

Kan du ta bild på var hålet är? Vilken bur har du?
Det låter som att du eventuellt står inför ett burbyte. När det blivit hål gnager dom fort upp det och då kan du ha en hamster på rymmen. 

Om hon inte klarar av att bo i en plastbur får du kanske investera i ett akvarium eller terrarium. Kanske en detolf? Då slipper du oroa dig för att hon gnager sig ur buren. 

Har hon mycket att tugga på i buren?  Har hon bra grävmöjligheter? Mycket inredning spelar ingen roll om det inte är rätt sorts inredning som stimulerar henne. Brukar hon få komma ut? 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.