Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 559 ggr
Min hamster
7/29/19, 10:59 PM

Min hamster biter på buren

Min hamster biter på sin plast Bur i bland för att mina gnagar saker tar slut eller vad kan man ge sina hamster och bita på fruktpinnar eller?Stämer det att frukt stänger inte är bra för att det innehåller för mycket socker.kan man köpa tug tandborste för hundar i xs på arken zoo eller har ni något annat tips

Annons:
Cosmonautens
7/30/19, 11:39 AM
#1

Jag brukar ha massa träinredning, Syrén grenar, whimzees och hundkex i buren.

Fridhäll
8/2/19, 7:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ja, det kan du använda! Köper mina i storpack på arken zoo! Har du testat några av "boredom breaker" leksakerna? De är tuggvänliga och kan vara kul att leka med! Finns både som tuggleksaker och trä "ställning"(står helt still i huvudet, så säger ställning och hoppas ni förstår 😊😂) Det bästa är ju att se till att tugggrejorna inte "tar slut" utan att det finns lite att välja på för att förhindra att hamstrarna biter på plasten eller i många fall gallret! Du kan också använda toarullar som lite gömställe/lekställe. Se till att du klipper upp rullen så att hamstern inte riskerar att fastna! Det finns också massa tips om du googlar lite på "boredom breakers hamsters" eller "DIY Boredom breakers hamsters". Eller så kanske du hittar något du vill beställa/köpa om du inte nöjer dig (hamstern) med DYI sakerna! Lycka till! P.s Kan du lägga upp en bild på buren och din lilla pälskling? Skulle vara kul att se vad du hittar på åt den lille!

Det viktiga är inte att vinna, det är att alla andra förlorar!DrinkDjävlas

Upp till toppen
Annons: