Annons:
Etikettguldhamster
Läst 492 ggr
[Zingo.s]
2019-06-30 23:29

Tycker om att klättra

Hej! Min guldhamster tycker väldigt mycket om att klättra på väggarna när hon är ute på golvet. Hon klättrar bakom elementet och sätter sig högst upp så jag får snabbt gå dit så hon inte ramlar ner, och hon klättrar alltid upp bakom min säng och hälsar på mig när jag sitter i sängen ;) I kväll fick jag en liten hjärtattack när jag såg en fjäril flyga bakom mig och när jag tittar bak sitter hamstern uppe på sänggaveln 2 meter från marken (film). Just nu när jag skriver detta inlägg kände jag någonting krypa på mitt huvud, då är det alltså hamstern som krupit upp bakom sängen på sänggaveln och satt sig på mig huvud. Vad är hon för en hamster egentligen? Hahahah

Annons:
[Zingo.s]
2019-06-30 23:30
#1

Här är videon när hon klättrar på mitt huvud

Elmaa
2019-06-30 23:43
#2

Se bara till att hon inte ramlar! Och sänk elementet när du tar ut henne om hon nu kryper bakom det haha

[Zingo.s]
2019-07-01 10:01
#3

#2 Jag brukar sätta galler framför elementet för det finns en elsladd bakom, men då gnager hon som en galning på gallret för att komma förbi. Det går alltså inte att ta ut henne på golvet utan att låta henne klättra. Jag kan inte ta ut henne på golvet och att hon springer runt där, utan jag måste alltid hålla koll på vart hon är så hon inte ramlar ner. Jag sätter aldrig fram leksaker till henne, utan jag tänker att hon ska få springa av sig, men hon kanske blir stressad av att ha en öppen yta och därför klättrar hon för att slippa vara på golvet.

Upp till toppen
Annons: