Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1205 ggr
Zorrobatman
6/18/19, 2:12 PM

Bra och dåliga hamsterburar

I denna artikel kommer jag gå igenom bra och dåliga burar. Det finns såklart fler burar och dessa är bara exempel. En hamsterbur måste vara över 450 kvadrat inches så att hamstern får plats med det de behöver och kan röra på sig fritt. Buren får inte heller ha höga galler då de kan klättra upp i taket och sedan ramla ner. Buren ska helst inte ha några galler alls då de kan gnaga på det även om de har en stor Bur då det kan bli en dålig vana och man inte får plats med så mycket strö som behövs för att kunna gräva BRA BURAR

Annons:
Herveaux
6/18/19, 2:14 PM
#1

Det finns en suverän artikel om burar här på foruemt:
https://hamster.ifokus.se/articles/5c8bd72fce12c4469900ccdf-bur?articles-1


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Zorrobatman
6/18/19, 2:18 PM
#2

Ikea detolf Ett vitrin skåp som vält på sin sida kan bli en stor och snygg hamsterbur. Måtten är cirka 160×40 cm. Fördelar Stor Snygg Billig då ett lika stort akvarium skulle kosta mer än 1500 kr Nackdelar Lock måste byggas till Svårt att få plats med pga storlek OBS ett lock måste byggas till så att hamstern inte kan ta sig ur!

Bild raderad av upphovsrättsskäl //Admin

Zorrobatman
6/18/19, 2:22 PM
#3

Ikea samla Billig plastback som i rätt storlek blir ett bra hamsterhem. Fördelar Billig Stor Nackdelar Inte så särskilt snygg då plasten inte är helt transparent Lock kan behöva byggas till Kan bli väldigt varm om den står i solsken

Bild raderad av upphovsrättsskäl //Admin

Cosmonautens
6/18/19, 2:24 PM
#4

Har du frågat ägaren till bilderna om du får låna?

Cireea
6/18/19, 3:39 PM
#5

Precis som #1 nämner har vi en ypperlig artikel i ämnet redan, dessutom nygjord med massor av fina bilder där personer delat med sig av sina fantastiska burar. Därför anser jag att vi inte behöver en till i form av ett inlägg.

Jag har raderat dina bilder då dessa inte är dina egna, en bra idé är att du, innan  du skriver inlägg, läser igenom våra regler och alla tillhörande inlägg som jag länkat till i en kommentar under reglerna:

https://hamster.ifokus.se/articles/56d8474b8e0e741e5b0065d5-sajtregler?discussions-1

Bara för att försäkra mig om att du hittar rätt så länkar jag även till det inlägg som är extra aktuellt denna gång. Däremot vill jag att du läser samtliga regler och inlägg innan du bestämmer dig för att skriva igen. 

https://hamster.ifokus.se/discussions/5b619b068e0e7465270010be-information-bilder-i-era-inlagg?discussions-1


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Zorrobatman
10/26/20, 10:37 PM
#6

#1: ok så nu får man inte lägga upp liknande inlägg som någon annan heller….

Annons:
Herveaux
10/26/20, 10:39 PM
#7

#6: Läs inlägg #5 av Cireea.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

blåbärskulan
10/27/20, 8:37 AM
#8

#6: det får man inte på någon sida alls. Man får inte ta andras bilder utan deras tillåtelse.

Upp till toppen
Annons: