Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningcampbells
Läst 674 ggr
Elmaa
6/5/19, 8:58 PM

Vad har hänt med hennes öga?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet någon vad detta är! Hade henne ute några timmar innan och då fanns det inte,hjälp!

Annons:
lollopops
6/5/19, 9:17 PM
#1

Ser ut som att hon är lite irriterad vid ögat, badda lite försiktigt med vatten. Kan hon ha fått lite badsand i ögat kanske? Håll lite koll, förmodligen är det inget farligt, verkar hon inte särskillt berörd av det och det inte blir värre så är det med största sannolikhet ingen fara.

Elmaa
6/5/19, 9:22 PM
#2

#1 tvättade rent så bra som möjligt. Hon beter sig som vanligt men jag ska hålla utkik!

Cireea
6/5/19, 10:20 PM
#3

Elmaa, jag uppmanar dig att i framtiden skriva i rubriken vad det gäller. När det bara står "Akut" eller "HJÄLP!!!" så får man ingen som helst indikation över vad som finns i inlägget. 
Det blir dessutom missvisande när majoriteten av inläggen inte alls är så akuta som det kan antyda på rubriken. Exempelvis är din hamster inte i någon akut situation. Om det vore akut bör du kontaktat veterinär omgående och inte skriva här inne. 

Gör rubriken informerande, det underlättar för alla. 
Jag uppdaterar din rubrik till en mer passande.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Elmaa
6/5/19, 11:15 PM
#4

#3 förlåt,var bara väldigt orolig och tänkte inte utan skrev bara direkt då jag trodde hon blödde ur ögat,ska tänka på det i framtiden!

Cireea
6/6/19, 10:19 AM
#5

#4 Ingen fara 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: