Annons:
Etiketthamster
Läst 1124 ggr
[Coorneliaa]
2019-06-03 20:42

Vilket hö ska man ha

Hej Tänkte testa och erbjuda ha till hamstrarna Men undrar vilken sort man ska ha? Vet att det måste vara ganska mjukt Om det finns nått bra på granngården som funkar skulle det va super ska åka och ”storhandla” till hamstrarna imorgon

Annons:
[Coorneliaa]
2019-06-03 20:48
#1

Undrade även om man kan ge dem här hundkexen till hamster Den gula ringen fick man i en adventskalender som var för hamstrar och har letat överallt efter dom då min guldis älskade dom och hittade dom nu i hund godiset Lite oväntat när man tror det är hamster godis Och sen med dom små går dom och ge? Vet att det finns en tråd för detta men tänkte när jag ändå var inne på ämnet granngården https://www.granngarden.se/hundkex-granngarden-kexring-majs-10-kg/p/1243722 https://www.granngarden.se/hundkex-granngarden-duo-mini-3-smak/p/1243719

Cireea
2019-06-03 21:15
#2

Mjukt ängshö är det man ska ha om man vill ge hamstrarna. Dom brukar dock boa med det och inte äta. 

Det brukar gå bra att ge dom där typerna av kex/godis som är till hund. Läs dock på innehållsförteckningen, undvik såna med socker i exempelvis.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Coorneliaa]
2019-06-03 21:29
#3

Ja precis tänkte att den sorten skulle funka Och hade tänkt att ha det som bomaterial till min kines då hon inte gillar att boa med toapapper

[Coorneliaa]
2019-06-04 13:59
#4

Denna var den enda jag hittade som inte vart stora höttande om ni fattar Funkar den? Såg också efteråt jag köpte den att ena hörnet var öppet ska jag frysa in det då om nån ohyra kommit in?

[Coorneliaa]
2019-06-04 13:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Glömde bilden

Cireea
2019-06-04 14:17
#6

Om du tar det i handen och knyter näven runt höet, hur känns det då?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
[Coorneliaa]
2019-06-04 17:57
#7

Det känns inte så mycket när man knyter handen runt höt förutom Vissa strån som är lite större som sticks

Cireea
2019-06-04 18:09
#8

#7 Då hade jag antingen inte använt höet alls alternativt plockat ut dom som sticks när du knyter handen runt höet.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: