Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1344 ggr
_alicia
5/15/19, 10:54 PM

Få in mer protein

Hur ska jag få in mer protein i hamster maten? Jag har tänkt att köpa Bunny hamster dröm baisic guldhamster Är de bra eller ska jag köpa ett anat Foder?

Annons:
Cireea
5/15/19, 10:57 PM
#1

Det är ett bra Foder och innehåller den mängs protein som hamstern behöver. Vill du ge lite extra kan du exempelvis ge rå nötfärs eller ärtor på sidan av. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

_alicia
5/15/19, 11:16 PM
#2

Ok tack så mycket☺️ Jag har en till fråga, jag ska köpa care fresh men jag vill ha något annat att blanda eller ha på en annan del av buren vad för spån ska jag köpa?

Cosmonautens
5/16/19, 9:39 AM
#3

Lättströ kanske? :)

Cireea
5/16/19, 10:56 AM
#4

Tänkte också lättströ!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

_alicia
5/16/19, 3:01 PM
#5

Ok tack så mkt😁

Fridhäll
5/17/19, 3:40 AM
#6

Jag brukar ge min bebis torkade mjölmaskar, han ÄLSKAR dom! Du kan också ge Zophobas, dom är mycket större och är dom inte redan döda när du köper dom så skär du bara bort huvudet innan du ger det till din hamster så hen inte blir biten! Brukar också vara väldigt uppskattat! :3

Det viktiga är inte att vinna, det är att alla andra förlorar!DrinkDjävlas

Annons:
_alicia
5/17/19, 7:18 AM
#7

Ok tack😁

_Aladdin_Vaiana_
6/21/19, 11:26 PM
#8

Jag föreslår att du frågar personalen på affären du tänkte köpa fodret på om det innehåller det din hamster bör få i sig eller om de kanske rekommenderar en annan sort.

Cireea
6/22/19, 1:46 PM
#9

#8 Personal på djuraffärer besitter oftast inte rätt kunskap för att kunna rekommendera ett bra och välbalanserat Foder. Om du tänker efter brukar majoriteten av de som jobbar i djuraffär rekommendera alldeles för små burar, farligt bäddmaterial, saltsten/mineralsten som hamstrar absolut inte ska ha, för små hus och dåliga Hjul. Dom besitter helt enkelt inte rätt kunskap. 

Med andra ord, jag hade inte litat på vad en som jobbar i djuraffär har att rekommendera.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

_Aladdin_Vaiana_
6/23/19, 4:23 PM
#10

#9 Ok, låter pålitligt. Tack för info! :)

_Aladdin_Vaiana_
6/23/19, 4:23 PM
#11
hamster.ägare
6/25/19, 5:40 PM
#12

Ett jätte bra sätt är ju att ge de kyckling eller annat kött stekt utan kryddor och sånt. Jag brukar ge lite nästan varje dag ! Funkar perfekt :)

Upp till toppen
Annons: