Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 684 ggr
emma._
2019-05-12 21:52

Era hamstrars favoritleksak?

Vad eller vilka är er/era hamstrars favorit leksaker? och vart har ni köpt dom? Behöver bra tips till mina hamstrar!

Annons:
Cireea
2019-05-12 21:56
#1

Mina gillar faktiskt sina kartonger och Gnagpinnar mest, så det populäraste är sånt som jag tagit hemifrån. 😃 Annars är ju Hjul populärt, köpt på Zooplus.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Svea&Sabina]2
2019-05-12 23:00
#2

Hjulen :D Mina använder inte sin inredning vad jag sett, men gräva i spånet är Tuvas favorit och Thea tycker om att få komma ut på golvet när jag har skåpet med inredning öppen som hon kan klättra runt i.

[Svea&Sabina]2
2019-05-12 23:02
#3

Gnagartandborstar och pinnar med blad på tycker Thea om :)

[E.Ama]
2019-05-13 01:02
#4

Hjulet och gräva i Sand.

[Coorneliaa]
2019-05-13 11:36
#5

Min roborovskis favorit är nog hans Hjul och gnagtandborstar Min lilla vintervit älskar och gnaga på trä så har mest trähus och träpinnar Och min guldis favorit är nog att får vara ute i sin hage och hans gräv gärna i buren

Cireea
2019-05-13 12:05
#6

#5 Det här är lite off topic, men varför har du bara en roboroviski och en vintervit?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
[Coorneliaa]
2019-05-13 14:47
#7

För att den vintervita fick jag av en kopia som tröttnat som köpte den och hennes syster ifrån blocket men dom började bråka Och roborovskin köpte jag av en uppfödare på blocket och frågade om man skulle ha en eller två och fick då svarat att hen bara sålde dom en och en Tycket själv att det va konstigt men la inte mer fokus på det och det va nu 2 år sedan

[Coorneliaa]
2019-05-13 14:48
#8

Skrev lite konstigt om vintervita men min kompis köpte 2 hamster systrar från blocket men dom började sen bråka och nu har ena dött och dom hade tröttnat på den andra

Cireea
2019-05-13 14:54
#9

#7 Jag förstår, låter som en högst oseriös uppfödare som säljer roborovskies ensamma när dom är flockdjur. Men nu är det så pass längesen att det kvittar. 🙂 Värt att ha i åtanke till nästa gång om du köper roborovskies eller vintervit. 

Jättefint att du tog hand om den vintervita som din kompis tröttnat på. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: