burar,tillbehör,inredning

Era hamstrars favoritleksak?

2019-05-12 21:52 #0 av: emma._

Vad eller vilka är er/era hamstrars favorit leksaker? och vart har ni köpt dom? Behöver bra tips till mina hamstrar!

Anmäl
2019-05-12 21:56 #1 av: Cireea

Mina gillar faktiskt sina kartonger och gnagpinnar mest, så det populäraste är sånt som jag tagit hemifrån. Skrattar Annars är ju hjul populärt, köpt på Zooplus. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-05-12 23:00 #2 av: [Svea&Sabina]2

Hjulen :D
Mina använder inte sin inredning vad jag sett, men gräva i spånet är Tuvas favorit och Thea tycker om att få komma ut på golvet när jag har skåpet med inredning öppen som hon kan klättra runt i.

Anmäl
2019-05-12 23:02 #3 av: [Svea&Sabina]2

Gnagartandborstar och pinnar med blad på tycker Thea om :)

Anmäl
2019-05-13 01:02 #4 av: [E.Ama]

Hjulet och gräva i sand.

Anmäl
2019-05-13 11:36 #5 av: [Coorneliaa]

Min roborovskis favorit är nog hans hjul och gnagtandborstar

Min lilla vintervit älskar och gnaga på trä så har mest trähus och träpinnar

Och min guldis favorit är nog att får vara ute i sin hage och hans gräv gärna i buren

Anmäl
2019-05-13 12:05 #6 av: Cireea

#5 Det här är lite off topic, men varför har du bara en roboroviski och en vintervit? 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-05-13 14:47 #7 av: [Coorneliaa]

För att den vintervita fick jag av en kopia som tröttnat som köpte den och hennes syster ifrån blocket men dom började bråka

Och roborovskin köpte jag av en uppfödare på blocket och frågade om man skulle ha en eller två och fick då svarat att hen bara sålde dom en och en
Tycket själv att det va konstigt men la inte mer fokus på det
och det va nu 2 år sedan

Anmäl
2019-05-13 14:48 #8 av: [Coorneliaa]

Skrev lite konstigt om vintervita men min kompis köpte 2 hamster systrar från blocket men dom började sen bråka och nu har ena dött och dom hade tröttnat på den andra

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.