Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 778 ggr
Elmaa
2019-04-07 23:22

Kindpåsar

Jag har börja höra ett ljud i min hamsters kindpåsar,jag lät henne lämna sin mat i huset men sen när hon kom ut hördes det fortfarande (jag tror verkligen det kommer från kindpåsarna). Jag har en video på det men den är skakig för jag höll henne i mina händer,hoppas man fattar vilket ljud av allt man hör jag menar. Vad kan det vara?

Annons:
Elmaa
2019-04-07 23:24
#1

Det är 0.4-0.6 man hör ljudet bäst

Cireea
2019-04-07 23:40
#2

Jag hör ingenting förutom ljuden som kommer från att du rör på telefonen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Elmaa
2019-04-08 14:48
#3

#2 nej det kanske man inte gör. Ska kolla ikväll om de fortfarande hörs,men vad ska man göra om det är något i kindpåsen?

Cireea
2019-04-08 14:50
#4

Om det är något i kindpåsen som hamstern inte får ut så bör du åka till veterinär så hamstern kan få hjälp att få ut det.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Fridhäll
2019-04-11 19:04
#5

Vad har hon för mat/snacks? Hör ljud ifrån min hamsters kindpåsar med tex om han har hådra "saker"(mat/snacks) där inne som "slår emot"varandra framförallt när han ska ta fram något. Men om du är orolig så borde du kolla med veterinär asap. Men det har definitivt hänt med min hamster och var nyss och kollade honom och det såg bra ut! :) Om man tänker hur mycket mat (framförallt hård mat) som dom kan stoppa in där inne så är det inte så konstigt att det gör ifrån sig lite ljud då och då. Men som sagt, om du är orolig så borde du uppsöka veterinär. Jag har ju bara mina egna erfarenheter att dela med mig av. Lycka till!!

Det viktiga är inte att vinna, det är att alla andra förlorar!DrinkDjävlas

Elmaa
2019-04-11 20:16
#6

#5 ljudet hörs inte längre men kommer söka upp veterinär om det hörs något igen, tack för svaret!❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: