Annons:
Etikettguldhamster
Läst 1011 ggr
Elmaa
3/15/19, 11:00 PM

Vibrerar?

Min hamster vibrerar när jag tar ut henne? Asså hon kan frivilligt gå upp på mun arm och när hon är i din lekhage går hon typ och salta gungar sig fram pch bak medans hon vibrerar,vad kan det vara?

Annons:
BicaFokus
3/16/19, 11:18 AM
#1

Hur gammal är din hamster? Hur kraftiga är vibrationerna? Om hon är väldigt gammal kan det tyvärr vara tecken på att hon är snart kommer gå bort eftersom du skrev att hon gungade.😔 Min hamster har samma "symptom" och han är 2 år och 3 mån. Kommer alltså gå bort snart. Men bli inte jätteledsen om det är så då han levt i ca 3 veckor nu och ändå varit glad och pigg.🙂

Elmaa
3/16/19, 11:37 AM
#2

#1 hon är ungefär 7 månader då hon är inte gammal alls ):

Elmaa
3/16/19, 11:39 AM
#3

1# vet inte hur kraftigt vibrationer är direkt,svårt att förklara det men hon darrar inte direkt men man känner atr hon vibrerar

Cireea
3/16/19, 4:37 PM
#4

Hon kanske är exalterad? Nyfiken?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

grreta
3/17/19, 11:28 AM
#5

Min hamster brukar också vibrera och jag har alltid som #4 tolkat det positivt som att hon är exalterad, nyfiken och glad och mår riktigt härligt gott

BicaFokus
3/17/19, 11:50 AM
#6

#4 #5 Har också en hamsterhona som vibrerar då man tar upp henne och jag har också förstått det som att hon är glad då. Hon vibrerar lite som att hon fryser. Fast att det typ känns positivt. Så om det känns så, var absolut inte orolig! Hon är bara glad och känner sig trygg his dig. 🥰 Tänkte bara på att du sa att hon "gungar" fram och tillbaka och kopplade det direkt till min gamla guldhamsterhane.😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: