Annons:
Etikettguldhamster
Läst 871 ggr
BicaFokus
3/15/19, 9:10 AM

(S) 15/3 Guldhamsterhane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, söker nu fodervärd för min lilla Cashew. Han är ca 10 mån, (fyller ett år 20 maj). Han är en snäll liten kille som älskar sällskap. Bor i Stockholm och vill gärna att ni/du också gör det, eller i alla fall närheten. Skickar fler bilder och berättar mer om honom vid intresse!😊

Annons:
[Flora2017]
3/15/19, 9:37 AM
#1

Är inte jätte påläst om fodervärd och så kan du förklara lite vad som betyder när man är fodervärd?

BicaFokus
3/16/19, 11:02 AM
#2

#1 Hej, har nu bestämt mig för att faktist sälja honom. Låter kanske lite konstigt att jag först skriver att jag söker fodervärd men ändrar mig sen. Tycker bara att han ska få den tiden han förtjänar då han inte kommer gå i avel.😔

BicaFokus
3/16/19, 11:08 AM
#3

Så om det är någon som är intresserad av att köpa honom så kan ni bara skriva till mig på pm och bäretta lite mer om er själva. Kan "sitevärdarna"(vet inte vad det kallas hahah😅) isåfall ändra rubriken till "(S) Snäll guldhamsterhane säljes" elr ska jag skapa nytt inlägg?

Cireea
3/16/19, 4:35 PM
#4

Jag har har ändrat rubriken! 

Vad har han för stamtavla? Får han användas i avel?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

BicaFokus
3/17/19, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 Han har tidigare haft lite "näringsbrist" då han hade en vit tand förut, men han har nu fått tillbaks den friska gula färgen. Han är egenuppfödd av mig och har stamtavla i SHF. Han är Caramel blandad lh och är rex-bärare från sin pappa. Tyvärr har han inte fått så stark färg men om man har en fin hona som har det så tror jag avkommorna också bli väldigt fina. Står också att han är D-bärare i stamtavlan men eftersom SHF tagit bort det så är det bara att ignorera. Hans syster har fått 1:a pris i pet senior, 2:a pris i junior standard och Domarens favorit. Så det är fina gener.☺

Cireea
3/17/19, 12:52 PM
#6

#5 Rexbärare dessutom! Nu blev jag lite extra intresserad. 
Dock ett problem med avstånd då jag bor i Norge och du i Stockholm 🤔 

Hur bråttom har du att "bli av" med honom så att säga?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
BicaFokus
3/17/19, 9:49 PM
#7

#6 Innan sommaren i alla fall. Har inget problem med att ha honom en längre tid då jag haft honom så lång tid.☺ Kan tyvärr inte hjälpa till med transport då min familj inte har bil. Hans systers kull fick också en jättefin rex hona. Kan skicka mer bilder på honom om du är intresserad. På pm då alltså! 😁

Upp till toppen
Annons: