Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 996 ggr
Sasha W
2019-01-30 17:21

Alla hjärtans dag tema?

ni som har alla hjärtans dag tema i buren, vart hittar ni allt? finns det nånstans där jag kan beställa?

hittar inte så mycket på Gotland….

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-01-30 18:47
#1

Nu har jag inget tema men jag brukar hitta söta saker i second hand butiker som ex. myrorna osv. Man kan tänka lite utanför boxen och ex. köpa ljuslyktor, skålar, krukor m.m. att ha som ex. hus/krypin, sandbad m.m. 

Sen kan man hitta saker i vanliga butiker också (alltså annat än zoobutiker) som ex. ÖB, Rusta, Coop, ICA m.m. Med lite fantasi kan mycket bli till inredning för olika djur i deras burar Skämtar

Hjärtskål för sandbad - köpt på second hand och gullig trägirlang i bakgrunden

Visserligen inte rätt tema :-) men för att visa vad man kan hitta, tomteformad kruka som krypin.

Mindre skål/ugnsform i form av ett hjärta, köpt på någon vanlig butik…glömt exakt vilken.

Sen kan du kanske göra egna saker som passar till ditt utvalda tema (hus, tunnlar osv. med hjälp av toapapper/servetter och vatten) - forma runt ex. en skål, vas eller liknande för att få formen du vill ha eller täck in en ballong som du sedan punkterar och får ett runt hus. 

Litet krypin gjort av toapapper och urklippta rosor från servett, skål som form.

Hus tillverkad av toapapper med några lager av rosa servetter längst ut med en ballong som form.

Använd ex. rosa Care Fresh i botten av buren för en lite mer "Alla ❤️-dag känsla". 

https://animail.se/carefresh-rosa-burstro

Girlangen finns här om du skulle vilja ha en sån…det är ju hjärtan på i alla fall 😉

https://animail.se/rosewood-tra-blomkrans

Mvh/Chinesecrestedlover

[Svea&Sabina]2
2019-01-30 20:28
#2

Min förra hamster älskade när jag gjorde hus av hushållspapper (som bilden ovan), men min hamster som jag har nu är helt ointresserad av sin inredning.

Sasha W
2019-01-30 23:56
#3

Hur gör man dessa populära hus?

Hamsternsara
2019-01-31 13:02
#4

Ugnsformen som ser ut som ett hjärta är förmodligen från ÖoB, för jag har en likadan som är därifrån. Finns säkert i andra butiker också men jag vet att jag köpte mina skålar där. :D

Upp till toppen
Annons: