27 - Säljes, köpes och erbjudes

(SÖ) 21/3 Guldhamster rex

2019-01-16 17:12 #0 av: Cireea

Min uppfödning, Eyos, har legat på is ett tag men under 2019 kommer jag återuppta den i en mindre skala till att börja med. 

Jag söker därför efter en guldhamsterhona i cremebaserad färg med hårlaget rex. 
Gärna korthår rex men långhår fungerar lika bra.  Viktigast för mig är hamsterns personlighet och temperament. Stamtavla är ett måste. 

Då jag inte har bråttom, utan söker i god ro efter den perfekta honan, gör det inget om kullen är planerad längre fram i vår, sommar eller till och med höst. 

Jag bor i Moss i Norge men har nära till Sverige så det kommer inte bli några problem på den fronten.  
Hemmet jag har att erbjuda är stabilt och fullt av kärlek, min fokus ligger alltid på att varje individ lever ett liv anpassat efter deras behov där deras mående är av allra största vikt. Jag tar mitt avelsarbete på största allvar och väljer mina avelsdjur med stor omsorg, det ligger alltid mycket planering bakom varje kull.

Min hemsida för den som vill kika på mitt tidigare avelsarbete:  http://eyosuppfodning.weebly.com/

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2019-03-21 22:32 #3 av: Cireea

Annonsen är fortfarande aktiv! 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.