Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 393 ggr
Elsa Lundholm
12/23/18, 10:19 AM

uppdatering ny familjemedlem

hej vissa kanske mins mig här. 

vet inte om någon bryr sig men vill bara häva ur allt jag har och säga om mina hamstrar någon gång. 

jag tänkte prata lite om hur mina hamstrar mår. vissa kanske redan vet om Cookie och Muffin dom mår bra dom har jul pyntade burar. dom bor inte tillsammans vi har hittat ett terrarium till en av dom. jag har kvar min Detolf jag tycker inte om den (bra längd men inte bra bred) därför håller jag på å bygger en Bur ( om du vill veta mer om hur den ser ut så kan du läsa här https://hamster.ifokus.se/discussions/5c08ce0b8e0e7440b9d72897-bygga-burar?discussions-2 ). jag tycker det är så roligt å ser hur som blir vitare mot vintern. jag eller vi har en ny familjemedlem det är en till Vintervit det är en tjej. hon är brun grå nu på vintern. hon har bott hos mig i en vecka och en dag nu. hon är jätte snäll hon har bitit mig en gång när hon vart rädd, men nu är hon väldigt trevlig att hålla på med. hon är en väldigt modig liten tjej med mycket energi. jag köpte henne från min kompis som hade haft henne i några månader, som jag blir så arg på köp inte en hamster om du tänker sälja den efter en månad eller två. hon bodde i en jätte liten Bur med en vatten skål sm är till fåglar som hon hade kunnat ramla ner i hur lätt som helst, hon hade inge bra mat matt som man köper på mataffärer. inget Hjul skitig Bur inga leksaker. jag vart förvånad att hon hade ändå ett 3 cm tjock bedning men bra gräv möjligheter (vet inte vad det heter) jag köpte henne för 100 kr med en Bur, vatten skål, matskål, ett Hjul med trasig ställning så det gick inte att använda som tur är så hade jag ett extra hemma, två påsar med mat, en stege, nån dinosaurie som man kan öppna och stänga munnen på och så klart hamstern. hon får tyvärr bo en dunamini här hemma men den byggda är nog klar snart. hon heter Ettan vilket jag tycker är ett väldigt gulligt namn.  tycker ni att jag ska testa häva ihop hon med någon av dom andra eftersom dvärghamstrar ska vad vara i par? jag är inte riktigt säker på om jag ska göra det efter som det gick snett med dom andra två. en av mina kompisar sa att nu kommer jag ge mer uppmärksamhet till Ettan för att hon är ny men jag älskar alla tre lika mycket. skriv gärna vad ny tycker.🙂

god jul önskar Elsa, Cookie, Muffin och Ettan

Annons:
LillaMy!
12/23/18, 11:31 AM
#1

Bra att Ettan fick komma till ett nytt och bättre hem hos dig😊. Jag vet inte riktigt om hon ska bo tillsammans med någon. Det är ju ganska stor risk att de börjar bråka. Jag har själv en vintervit hona som heter Lilla My. När vi köpte henne så bodde hon med sin syster men de bråkade med varandra så vi köpte bara Lilla My. Hon bor nu i en mini duna fun och hon värkar trivas bra hos mig😊. God jul önskar jag och Lilla My❣️🎄☃️

Upp till toppen
Annons: