Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningroborovski
Läst 703 ggr
Faton
11/2/18, 2:30 PM

Hamster säker bur?

Hej, jag har försökt att barn säkra hamster buren för dom kommande ungarna, ser det bra ut?

Annons:
Faton
11/2/18, 2:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Här är bilderna

Cosmonautens
11/2/18, 4:08 PM
#2

Jag har en hona här hemma som snart ska få ungar, skulle kunna lägga in en bild på hennes Bur om det är ok. Om jag skulle vara du skulle jag ta ut plasthuset då det blir väldigt instängt och dåligt om luft om det ska ligga ungar och mamma där i. Du kan istället strunta i att ha hus och ha massor av toalett papper, vilket är bäst. Annars någon kartongbit som skydd. Inga trähus eller hus alls, någon unge kan klämmas, dåligt om luft osv. Sanden tar jag själv ut innan bf (beräknad födsel) då jag inte vill att min hona ska föda där i, om en unge hamnar där i och får små, små sandkorn i näsan så kan det bli svårt att andas. Jag sätter ner sanden efter någon dag, dagen efter födseln är bra! Men det är inget måste. Vattenflaskan är bra, man ska inte ha skål. Glöm bara inte att sänka vattenflaskan när ungarna är redo att dricka själva.

Cosmonautens
11/2/18, 4:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mycket strö och papper! Hjulet ska ut så snart som möjligt, tog ut igår men då blev lilla tjejen rastlös och sur :/

Faton.M
11/2/18, 9:01 PM
#4

Tack så jätte mycket Vera27

Upp till toppen
Annons: