Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Hamster

Kan dvärghamstrar äta det här?

2018-11-01 00:16 #0 av: Jag<3Hamstrar

Kan dvärghamstrar äta rökt skinka? Testade ge dem en liten bit idag men vill veta om jag kan fortsätta ge dem det.

Anmäl
2018-11-01 00:50 #1 av: IsabellsHamsterhem

Nej. Det är otroligt saltat och kan göra så de blir saltförgiftade, vilket kan leda till att dem dör.

Anmäl
2018-11-01 01:22 #2 av: Jag<3Hamstrar

#1 Ok då vet jag,men jag gav dem en liten bit förut tror du att det gör något?

Anmäl
2018-11-01 11:02 #3 av: Vera27

#2 Tror inte det gör något, men håll koll på hamstern ändå.

https://cosmoshamstrar.weebly.com/

Anmäl
2018-11-01 17:23 #4 av: Jag<3Hamstrar

#3 Ja det gör jag

Anmäl
2018-11-01 22:34 #5 av: IsabellsHamsterhem

#2 Tror inte det är några problem men som ovan säger, håll koll :) Den bör redan ha börjat få symtom om den blivit saltförgiftad men man vet aldrig. Tror dock inte det är någon fara men finns bättre saker att ge!

Anmäl
2018-11-02 00:53 #6 av: Jag<3Hamstrar

#5 Harinte set något konsrtigt så tror dem måt 100% bra

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.