Annons:
Etiketthamster
Läst 571 ggr
Juicen
2018-10-11 15:55

leksaker/aktivering

hej! Har ni tips på leksaker till ett svårimponerat litet hamstergull? Tror My tycker jag behöver steppa upp mitt game hahah😂

Annons:
[Svea&Sabina]1
2018-10-11 16:41
#1

Jag vill också veta :D

Cireea
2018-10-11 18:48
#2

Vad har ni testat för sorts leksaker hittills? Har ni testat så simpla saker som en grävlåda fylld med lite gömda godsaker eller kartonger i massa olika former och storlekar?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[MelliOO]
2018-10-11 19:37
#3

Min hamster struntar typ i allt jag ger honom, han är jättevild. Han har en liten Bur nu men ska köpa en samla 130 l från ikea om några dar, sen ser jag om han blir lugnare.

Juicen
2018-10-11 22:54
#4

#2 jag har lite lådor, men kan definitivt samla på mig lite fler och annorlunda former! Och jord ska köpas imorgon :) 
grejen är att hon mest kollar in leksakerna nån gång, sen springer hon runt och kollar och nosar runt kanten på sängen, inte för att hoppa ut men som att resten är mer intressant hahahah

Juicen
2018-10-11 22:55
#5

har beställt hem träkulor och ska göra lite gnagleksaker och gnida de med goda saker så att hon tuggar på de, och försöker göra godisgömmor med papper och liknande för att försöka stimulera gnaget och letandet också

[Svea&Sabina]1
2018-10-12 07:47
#6

Till min förra dvärghamster hade jag jord 1/3 av akvariet och där grävde hon som en galning, men nu har jag en guldhamster och får inte plats. Hon behöver mycket större inredning så att jag får inte plats med jord. Jag ska försöka få in det till nästa städning :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: