Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 987 ggr
Cireea
2018-09-27 19:50

Hamster söker medarbetare

Jag söker några kunniga och aktiva medarbetare till sajten. Man behöver inte kunna allt om både dvärghamster och guldhamster, men en god kunskapsbas är viktigt och är något jag lägger stor vikt vid. 

Eftersom vi ska jobba tillsammans med sajten är det också viktigt att kommunikationen mellan oss fungerar som den ska. Jag väljer därför inga medarbetare jag själv inte trivs med. 

Kontakta mig via PM eller lämna en kommentar så återkommer jag.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Travis D
2018-09-28 10:38
#1

Jag är intresserad =) jag har ingen hamster men ska förhoppningsvis skaffa en till jul så jag har suttit och läst på hela året så jag är ganska erfaren =) hör gärna av dig på pm om du vill veta mer om mig =)

OreoHamie
2018-09-28 12:01
#2

Jag skulle gärna hjälpa till. Jag har bra koll på dvärghamstrar  och helt okej koll på guldhamstrar :)

Jag<3Hamstrar
2018-09-28 14:31
#3

Jag skull gärna hjälpa till,har koll på hamstrar och ska snart hämta mina andra hamster :)

Cireea
2018-09-28 15:04
#4

#1 Du har ett PM! 🙂

#2 #3 Kul att ni är intresserade, då ni båda är så pass nya medlemmar här på iFokus så ser jag gärna mer av er innan jag "vågar" mig på att sätta er som medisar. 🙂 Jag uppskattar att ni vill engagera er lite extra här inne, så det är absolut inget illa menat. 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Semlor
2018-09-28 16:23
#5

Hej Erica!

Jag är hamsteruppfödare och medlem i SHF!

Jag hjälper mer än gärna till har mycket koll på guldhamstrar och dvärghamstrar.

Mvh

Vicktoria

OreoHamie
2018-09-29 09:22
#6

Jag förstår. Jag vill bara säga att jag tycker att du gör ett strålande jobb med det här forumet :)

Annons:
Ellrose
2018-10-17 10:50
#7

Jag skulle kunna hjälpa till om jag får reda på vad som ska göras. Är ägare till guld och föder upp på liten skala, är ej registrerad än men säljer ungarna med stamtalva i shf och är noga med det. Kan lite om allt, mest guld, lite dvärg haft tidigare och det kommer dvärg snart in i mitt liv igen. Lär mig nytt hela tiden, och är aktiv i hamstergrupper på Facebook.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: