Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (9) Senaste inlÀggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hÀlsa,beteende,kosthÄllning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hÀlsa,beteende,kosthÄllning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hÀlsa,beteende,kosthÄllning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hÀlsa,beteende,kosthÄllning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hÀlsa,beteende,kosthÄllning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hÀlsa,beteende,kosthÄllning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtrÄd utstÀllning tÀvlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus sÀljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
burar,tillbehör,inredning

Akvarium inredning till hamster? đŸč

2018-09-27 10:05 #0 av: [Towehelena]

Jag har en frÄga som jag har funderat pÄ lÀnge. Om nÄgon skulle kunna hjÀlpa mig och svara pÄ den?

Kan man anvĂ€nda akvarium inredning till en hamster? đŸč

AnmÀl
2018-09-27 10:11 #1 av: [Svea&Sabina]1

Ja det kan man. Jag funderar pÄ att köpa en rot och ha i akvariet. Till min förra hamster sÄgade vi av en Àpplegren som hon kunde klÀttra pÄ :D Bara du tvÀttar inredningen sÄ funkar det toppen.

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.