Annons:
Etikettcampbells
Läst 698 ggr
wilma.wang
2018-09-20 16:11

AKUT?

akut eller? min hamster var ute för första gången alltså i trädgården i sin utebur men när jag släppte in henne åt hon lite av gräset och sen sprang  hon till hörnet  och satte sig där i typ 10 min jag försökte locka henne med godis fast inget fungerade. Nu är hon i sin Bur men jag är ändå orolig😮

Annons:
Nordanälvens
2018-09-20 16:24
#1

Vad är det som är akut? Varför är du orolig?

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

wilma.wang
2018-09-20 16:41
#2

#1 jag undrar bara om jag ska åka till veterinären och jag är orolig för att om min hamster har ont eller är skadad

Nordanälvens
2018-09-20 18:42
#3

Varför tror du att din hamster är skadad?

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

wilma.wang
2018-09-20 19:10
#4

#3 jag vet inte men den beter sig konstigt ibland

Nordanälvens
2018-09-20 19:54
#5

Det vore mycket lättare för oss att förstå om du kunde förklara vad hamstern visar för symptom, vad är det hen gör som du tycker är konstigt?

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

wilma.wang
2018-09-21 15:11
#6

#5 jo min hamster är nog inte rädd eftersom jag kan bära henne ibland. men ibland så springer hon någonstans i sin Bur och sitter där ganska länge hon rör sig inte alls. Är inte det konstigt?

Annons:
Cosmonautens
2018-09-21 15:25
#7

Tycker inte det låter konstigt eller ovanligt.

Nordanälvens
2018-09-21 16:01
#8

Hamstern vill nog bara vara ifred. Låter inte konstigt direkt.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

wilma.wang
2018-09-21 18:38
#9

#8 men om den vill vara ifred skulle den väl gräva ner sig eller springa in i huset och inte ligga sig i en hörna nära mig eller bara ståt still?

Nordanälvens
2018-09-21 21:20
#10

Om hamstrar alltid gräver ner sig eller springer och gömmer sig tänker jag att de hamstrarna inte är trygga.

Nordanälvens Musuppfödning
nordmuslingar(a)outlook.com
🏳️‍⚧️ Han/honom

IsabellsHamsterhem
2018-09-22 02:54
#11

Låter inte som något konstigt :) De kan, precis som vi, tycka det är skönt att bara sitta och titta och lyssna. Jag har en hane som ofta sitter och bara stirrar rakt ut, men sen ser man hans lilla nos och gigantiska öron arbeta så han sitter helt enkelt och tar in alla intryck och lyssnar, tittar och luktar vad som händer runt omkring honom :)
Eller vad vet jag, han kanske sitter och filosoferar eller dagdrömmer om brudarna i närheten ;) Men det låter inte som att din hamster mår dåligt!

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

[HejsanSvejsann]
2018-09-22 08:48
#12

wilma.wang vad sägs om att göra en tråd som kanske heter "min frågetråd" eller något i den stilen? där kan du fråga vad du vill utan att det blir rörigt. Det är enkelt, du kan skriva nya frågor i kommentarsfälten i inlägget

Upp till toppen
Annons: