Annons:
Etikettguldhamster
Läst 804 ggr
[Svea&Sabina]1
9/8/18, 10:14 AM

Halloweenbur

Dekorerar ni era hamsterburar på Halloween? Jag funderar på att göra det :D Tänkte köpa dekorationspumpor i porslin och sätta en bakgrund på akvariet. Jag vill köpa Carefresh i orange om det finns :D

Annons:
Cosmonautens
9/8/18, 11:00 AM
#1

Jag kommer göra höst-tema i antingen en av de två burar jag har, eller så gör jag i båda. Kommer nog fixa i buren/burarna ungefär i mitten av september! Om du har instagram kan du kika in på @lillemorshamstrar, där kommer jag dela bilderna på de kommande temat:)

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 11:04 AM
#2

#1 Kul! Jag ska kika på ditt konto :D

LinneaWik
9/8/18, 12:15 PM
#3

Kommer nog fixa lite med typ löv, kvistar, pumpor i porslin

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 1:03 PM
#4

#3 Vad kul!

Kex!
9/8/18, 2:36 PM
#5

Två av mina burar ska få ett halloween/höst tema så fort jag får hem nytt spån. Den tredje ska få ett skog tema. Jag har lite "spindelnät som jag klär burarna i och en girlang med pumpor. Jag har terrarium/akvarium så hamstrarna kommer ej åt spindelnät och girlangen. Brukar ställa en stor pumpa på terrariumet :D. För en som ej firar halloween, när är det?

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 3:10 PM
#6

#5 31 Oktober?

Annons:
Kex!
9/8/18, 3:22 PM
#7

Tack, har aldrig firat halloween så det är svårt att komma ihåg

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 5:16 PM
#8

#7 Okej, varför firar du inte Halloween? Enligt mig är det bästa högtiden på året :D

[HejsanSvejsann]
9/8/18, 6:05 PM
#9

Jag firar inte halloween

Kex!
9/8/18, 7:34 PM
#10

Min familj har inte det som tradition, så därför firar jag det inte. Det är ungefär som thanksgiving. De flesta i Sverige firar inte det fast att det är en högtid. Ungefär så är Halloween för mig. Dock så är det väldigt kul att dekorera burarna. Jag är också 15 år så att gå bus eller godis rundor tycker iallafall jag är lite akward och hatar att be folk om att få saker xD och vet inte vad man förutom det gör på halloween haha

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 7:54 PM
#11

#10 Jag är 16 år och går inte heller bus eller godis, men det är kul att dekorera och äta Halloweenmiddag. Min storasyster och hennes barn kommer hit på Halloween och då kommer vi säkert gå med dem, så det blir ett firande varje år :D

Kex!
9/8/18, 8:04 PM
#12

#11 kul :) så mitt firande är helt enkelt hamster burarna haha.

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

[Svea&Sabina]1
9/8/18, 8:41 PM
#13

#12 Men det är supermysigt att dekorera burar :D

Annons:
Hamstern puff
9/12/18, 9:08 PM
#14

Åh! Jag kommer fixa en av burarna lite senare på hösten, tycker det är lite tidigt nu. Längtar så mycket! Älskar att pynta burar!

Upp till toppen
Annons: