Annons:
Etiketthamster
Läst 351 ggr
Travis D
2018-09-02 08:59

Blev jag hamsterägare? (till er som undrat)

Hej!

Såg att jag fått några som undrade hur det gått för mig, med andra ord om det blev någon hamster. 

Det skulle blivit en hamster men en istället så frågade hon som äger gården om jag ville ta hand om en kyckling som fick bo i hamster buren (dock fick vi fixa en värmelampa) så visste inte hur det skulle fungera med en hamster och en kyckling tillsammans så vi har väntat med hamstern. Jag ser helt enkelt kycklingen som ett test, för om jag klarar av att ta hand om en kyckling i 2 veckor så klarar man ta hand om en tiger heheh. värmelampan måste vara tänd 24/7 och katterna var väldigt intresserade så den fick vara inne hos mig (så han pep hela natten och värmelampan var på, det blev väldigt kvavt i mitt rum eftersom jag inte kunde ha dörren öppen p.g.a katterna. Det positiva är att katterna är ute väldigt mycket (på 24 h är dom ute typ 20 och inne 4 om dom inte sover inne, under natten) så jag fick leka mycket med honom, och lärde honom komma på kallelse och att springa / hoppa hinderbana.  Nu är plutten tillbaka till stallet men då kom en sjuk kanin hem till oss och vi fick sköta om henne men hon var för sjuk och fick somna in vilket gjorde att jag blev väldigt ledsen under ett tag då hon var väldigt ung. Nu är vi inne på att snart skaffa en hamster!

Tack för att ni orkade läsa! 😃❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: