Annons:
Etiketthamster
Läst 1019 ggr
Avah
2018-08-02 13:24

Varför valde ni hamster som husdjur

Varför valde ni hamstrar som husdjur? :) Varför föll ni för dem?

Annons:
Chinesecrestedlover
2018-08-02 13:53
#1

De är söta😃

Jag menar kolla bara på denna lilla damen som jag delar liv med liksom (bild nedan)😍 Finns inte mycket som är fluffigare än henne, haha. De ä charmiga små fluffbollar helt enkelt. 

Personligheten varierar stort mellan individer vilket är kul. Hade för länge sedan en hane som hette Gaston (omplacering) och som jag gav det fina tillägget/efternamnet: The Crazy Frenchman 😂 Han var inte glad om man råkade väcka honom, haha. Morgontrött och en väldigt sur gubbe. 

Hade även i samma "veva" en annan hane som var lugnet själv, verkligen en riktig mysgubbe som man kunde göra "vad som helst med".  Han köptes från en Zoobutik (skulle ej göra det nu) och enligt uppgift var han "för gammal för att säljas" (eller hur de nu sa). Jag ville dock ha honom och fick köpa honom, förstår inte att han blivit kvar så länge, verkligen mysigaste hamstern ever. Han hade det fantasifulla (not, haha) namnet: Hampus

Min dam (Hayley) jag har nu är försiktig av sig men nyfiken och absolut inte nån sur dam. Hon kommer gärna fram från sina "underjordiska gångar" när jag "stökar" i närheten av hennes Bur och undersöker❤️ Gillar inte alltid att man "pillar" på henne, men går ändå upp i handen självmant ibland. Lyssnar ganska bra på sitt namn och kommer fram när jag kallar på henne (inte alltid men ofta). 

Mvh/Chinesecrestedlover

Hayley

HamsternPutte
2018-08-03 02:47
#2

Dem är söta och det finns mycket att göra med dem tycker jag,Jag föll för hamstrar för att när jag var yngre och fick min första hamster då ville jag ha den för att ha nåt som sällskap och då blwev det en hamster för dem är inte ivägen för mycket,dem är små och söta,man kan göra det mesta med dem.

Upp till toppen
Annons: