Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1522 ggr
Cireea
8/1/18, 1:35 PM

Information: bilder i era inlägg

Till alla er som skriver inlägg och kommentarer här på sajten;
Använder ni bilder i era inlägg ska det vara era egna eller bilder ni har lov att använda. Att bara ta random bilder från google eller andra hemsidor är inte accepterat! 

På grund av att det ständigt dyker upp bilder och printscreens här på sajten som inte är tillåtna att använda hur som helst blir jag och mina Medarbetare tvungna att vidta lite åtgärder:

  • I era inlägg ska det framgå tydligt om en bild som är från internet tillhör public domain eller om man får använda den.  
  • Det ska finnas en länk till platsen där ni hittade bilden så jag kan kontrollera att den faktiskt är tillåten att använda.  
  • Finns det inget som styrker att bilden får användas kommer den plockas ned omgående då det strider mot lagen att använda andras bilder utan lov.

Det här gäller samtliga som postar inlägg och kommentarer här på sajten. 

En sidnotis: ni vet att även er Avatar och bilder på era profiler ska följa de lagar och regler som finns? Dubbel- och trippelkolla gärna att era bilder är tillåtna att använda. Är ni osäkra kan ni alltid leta upp fina bilder på pixabay, där är alla bilder tillåtna att använda då de ligger under public domain.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
LinneaWik
8/1/18, 1:59 PM
#1

Wow, vänta är din profilbild egentagen? Extremt vacker! 😍

Cireea
9/6/18, 8:18 PM
#2

Knuffar upp 🌺


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Svea&Sabina]1
9/7/18, 6:21 AM
#3

#1 bilden kan vara lånad :D

LinneaWik
9/7/18, 10:06 AM
#4

#3 Kom på det haha

Cireea
9/7/18, 7:11 PM
#5

Förlåt #1 att jag missade din kommentar, originalet är inte mitt utan är en bild som är fri att använda (ligger i Public Domain så att säga). Jag har dock redigerat den så den ser lite häftigare ut! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
12/2/18, 8:23 PM
#6

Knuffar upp denna! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
5/5/19, 11:06 PM
#7

Knuffar upp igen! 
Tänk att det ska vara så förbannat svårt att läsa våra Sajtregler och även följa dom! Snart kommer jag vidta mer drastiska åtgärder för dom som inte klarar av att följa lagar och regler.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: