Annons:
Etiketthamster
Läst 954 ggr
Tusseen
6/30/18, 8:00 PM

Petsmart

Hai again! (Skrev ännu ett inlägg för typ två min sen, förlåt) Vad har ni för erfarenheter av Petsmart? Tror affären ligger i USA eller nåt, och har aldrig beställt därifrån men många Youtubers som jag har sett brukar köpa därifrån till sina djur. Hur är det med tullen och leveranstiden? Mycket tull? Lång leveranstid? Tack för svar!

Annons:
Zeila
6/30/18, 8:11 PM
#1

Petsmart skickar inte till Sverige men Viovet gör det och har fina och billiga grejer. Frakten ligger på ca 40-120 kr

Djurgalen
6/30/18, 8:45 PM
#2

Petsmart finns i USA och Kanada, de skickar inte direkt till Sverige men finns företag som köper därifrån och skickar hit, dock dyrt. Jag har aldrig behövt betala tull och frakten har legat på runt 500kr+. 

Ett tips annars är att försöka hitta någon från Usa som skulle vilja göra en trade, alternativt köpa från Amazon.com eller Ebay.com. I Storbritannien har du även Viovet samt Petplanet som har billiga saker. 🙂

Tusseen
7/2/18, 8:56 AM
#3

#2 skickar petplanet till Sverige? Har dom snabb leverans? Tack för tipsen 😍

Tusseen
7/2/18, 9:01 AM
#4

#2 förlåt för så mkt frågor men skulle du kunna länka petplanets hamstergrejor så jag kan komma in på det direkt? De har något himla konstigt språk som jag inte fattar så jag kan inte komma in på hamstergrejorna :(

Djurgalen
7/2/18, 9:24 PM
#6

#3, de skickade till Sverige tidigare iaf, tror de fortfarande gör det :D. För mig tog det ca 1v att få hem sakerna, men för en kompis blev det något fel och tog över en månad :(

Här är en länk till Petplanets hamstersaker :) https://www.petplanet.co.uk/category.asp?dept_id=427&NavSource=TN

Annons:
Twix741
7/5/18, 11:59 AM
#7

Även om Petsmart skulle gå att beställa ifrån skulle jag aldrig göra, sättet de sköter sina djur på är oacceptabelt.

Upp till toppen
Annons: