Annons:
Etiketthamster
Läst 1121 ggr
Aja85
6/25/18, 5:22 AM

Kiss slutat lukta

Hej!
Är det ngn vars hamsters kiss har slutat lukta plötsligt. Min dvärghamsters kiss har alltid luktat starkt. Har haft honom sedan han var ca 6veckor, sedan i mars.  Har inte misstänkt diabetes eller urinvägsinfektion, eftersom han inte har druckit så mycket. Häromdagen dock slutade hans kiss att lukta helt plötsligt. Är det ngn som har varit med om detta? Och i sådana fall, hur gick det med hamstern?
/Aja85

Annons:
Hamstern puff
6/25/18, 8:50 AM
#1

Har den ätit något som den inte brukar?? Har den lika mycket som den brukar?

Aja85
6/26/18, 6:00 AM
#2

#1: Nej, det har han inte, tyvärr. Har inget gjort utöver det vanliga.

Hamstern puff
6/26/18, 7:53 AM
#3

#2 Då har jag ingen aning, du kan ju rådfråga vet?

Jollan1208
6/26/18, 10:50 AM
#4

Hur vet du att det inte luktar? Eller alltså vart finner du lukten? Om det är spånet som är blött kan det ju vara från vattenskålen/flaskan om den står nära där du fann kisset

Aja85
6/27/18, 6:12 AM
#5

#4: Jag känner lukten i luften (när jag är i det rummet han står i.) Efter han har kissat luktar det på ett visst sätt, och då är det bara att kolla om han har varit på sin låda och lukta där. Nga gånger kissade han inte i sin låda, utan i ett av sina hus. Då kom doften därifrån.

Nej, jag har redan kollat och det är inte blött spån eller vattenflaskan.

Aja85
6/27/18, 6:15 AM
#6

#2: Var hos veterinären. Lämnade ett urinprov, och bad dem kolla allt som går. Proverna var bra. Men väntar på svar om urinvägsinfektion. De tog en odling på kisset, och det tar 24timmar innan de vet.

Annons:
Upp till toppen
Annons: