Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells

Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
hälsa,beteende,kosthållning,campbells

Personlighetsförändrad

2018-06-24 19:18 #0 av: Klaaraa

Hej, 

Detta låter som världens konstigaste fråga. Men kan en hamster bli Dement?

Min ena Campbell Eivor har alltid varit ganska skygg, såfort mina händer kommer ner i buren springer hon iväg eller nafsas. Men på senaste tiden har hon plötsligt blivit helt tvärt om, utan att jag egentligen betett mig särskilt annorlunda mot henne.

När jag sträcker ner handen i buren, kutar hon mot den och klättrar upp på min arm?! Hon verkar vara helt bekväm vid mina händer och sitter mer än gärna i min hand och tvättar sig/ äter, haha!

Hennes personlighet har helt enkelt förändrats över en natt i princip, men hur?

Anmäl
2018-06-25 05:15 #1 av: Aja85

Jag är ingen expert, men kanske hon inte mår bra. Har läst om att hamstrar kan ändra sig när ngt är fel. Kanske veterinär?
Jag menar verkligen inte att skrämma dig. Bara min tanke om detta.

Anmäl
2018-06-25 06:29 #2 av: [moizoro]

Nja min förra hamster eller En av dem blev så. Inget farligt. Äter dricker och kissar normalt?

Anmäl
2018-06-25 08:59 #3 av: kardemumma111

#2 Jag har också haft en hamster som blivit så och helt rätt det är inte farligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.