Annons:
Etikettbildtråd
Läst 1974 ggr
Sara87
5/11/18, 9:53 AM

Jag är med hamster igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Nu är det många år sedan jag var aktiv på hamster iFokus. När sajten var ganska ny var jag aktiv i timmar per dag och hjälpte till med sajten och höll i tävlingar och skrev artiklar och delade med mej av mina hamstrar jag hade då och följde alla andra här på sajten. Nu har jag dock inte haft hamster på mer än 6 år. 

I onsdags la en bekant ut på FB att hon skulle omplacera sin guldhamster och jag tvekade pga de väldigt nyfikna katterna jag har här hemma men kunde inte sluta tänka på den lilla sötnosen så buren som stått i källaren plockades upp igen och inreddes och sen hämtade jag hem Lilly samma kväll. 

Osäker på hennes ålder i skrivande stund men gissningsvis är hon 5-6 månader.
Jag tror hon är vit svartögd mörkörad lh :)
Lilly är min elfte hamster i ordningen. Jag har tidigare haft 9 guldhamstrar och 1 rysk vintervit dvärghamster (plus 8 möss och 3 gerbiler) :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
LinneaWik
5/11/18, 9:58 AM
#2

Grattis till tillskottet!

Denna kommentar har tagits bort.
Sara87
5/11/18, 10:03 AM
#4

Tack :) Jag är jätteglad och hoppas hon ska bli mer och mer framåt bara hon vänjer sej vid det nya och de tre bestarna som vill åt henne :D

EmiCar
5/11/18, 10:29 AM
#5

Grattis till din nye hamster! 🥳❤️

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Sara87
5/13/18, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Bild på Lilly från igår när hon undersökte soffan en stund

Annons:
Helena1978
5/13/18, 3:52 PM
#7

Kan ju vara ljussättningen eller bilderna som luras, men tycker hennes öron är lite ljusare än mörkörad, kan hon vara en Vit, brunörad? Superfin hamster vilket som👍

Twix741
5/13/18, 10:24 PM
#8

Åhh! Vilken Bur har hon? :)😍

Sara87
5/14/18, 8:37 AM
#9

#7 Jag funderar på det själv faktiskt för hennes ögon såg lite bruna ut i ljuset som blev i lördags kväll när bilden togs. Så kanske att hon är brunögd brunörad :)

#8 Hon har en maxiduna för tillfället.

Sara87
5/14/18, 8:38 AM
#10

#7 Jag får prova att ta kort på henne utomhus någon dag så kanske färgen kommer fram mer rätt :)

Sara87
5/29/18, 10:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Lilly har fått nytt boende. Ett akvarium jag köpt på zooplus. "Skyline Nagarium Marrakesh" ☺

EmiCar
5/29/18, 2:16 PM
#12

#11 Fint! 🌺

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Upp till toppen
Annons: