Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1929 ggr
Cireea
5/1/18, 5:40 PM

Borttagna kommentarer

Som några säkert märkt så försvinner det kommentarer lite här och var vilket gör att vissa trådar ser lite "ihåliga" ut. Detta är på grund av en tidigare medlem som inte har tillåtelse att vistas på sajten på grund av skrivförbud, men som ständigt gör nya konton och försöker komma tillbaka.

Jag hoppas ni kan ha lite överseende med att vi kommer in då och då i vissa trådar för att rensa upp bland kommentarerna. 🌺


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
91Marran
5/1/18, 5:49 PM
#1

Det är ett jättebra jobb som ni gör! :) Fortsätt med det, så blir forumet så mycket mer trevligare.

Mvh
Mig

Cireea
5/1/18, 5:56 PM
#2

#1 Tusen tack 🤗 Vi gör vårt bästa!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lona
5/1/18, 5:56 PM
#3

Jag är ingen frekvent "Hamster.if-besökare" men har ändå sett vilket jobb ni (du?) lägger ner på det här. Tack för att ni kämpar vidare! <3 Man kan ju tycka att vissa bannade medlemmar borde växa upp snart och inte bete sig som småbarn…


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

EmiCar
5/1/18, 5:59 PM
#4

Vi gör allt vi kan för att håll denna/dessa person/personer från Hif. 

Om ni skulle misstänka att en ny medlem på sajten är dessa/denna person/personer, så kontakta Sajtvärd eller Medarbetare på Hif!

🌺

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Cireea
5/1/18, 6:06 PM
#5

#3 Ja man tycker ju att dom borde det!😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
MonicaLagerquist
5/1/18, 6:15 PM
#7

Att personen inte ger sig.Har H*n inget liv?

Ni gör ett kanon jobb!

Stolt ägare till fem La permer

Denna kommentar har tagits bort.
Cireea
5/1/18, 6:20 PM
#9

#7 Personen inser inte att ju mer hen fortsätter desto mindre är chansen att vi någonsin kommer låta hen vara kvar på sajten. Väldigt tröttsamt. 🥵


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Denna kommentar har tagits bort.
Novachan
5/1/18, 6:55 PM
#11

Ja det är jättetråkigt att personen/personerna inte slutar. Man märker snabbt vilka nya konton som är skapade av dem och så tittar man in en tid senare och ser att kommentarer av dessa personer är borta - får bekräftelse. Även fast de inte alltid skriver något som strider mot sajtreglerna (även fast skapa nya konton och fortsätta skriva inte är okej) så kan deras närvaro ändå ta en del på stämningen. Jag brukar inte kommentera i trådar eller till kommentarer som jag tror är skriva av sådana personer. Jag får känsla för om den är en sådan person så fort jag ser namnet och/eller vad/hur de skriver, men alla gör förstås inte det och skriver till dem som om det vore vilken annan medlem som helst, vilket såklart inte är fel, men det gör typ…. att personen/personerna fortsätter att få ut något av att vara kvar på forumet även om dens kommentarer tas bort till slut och konton får skrivförbud. Men samtidigt är det ju tråkigt om detta går ut över HELT nya medlemmar/personer som vill ta del av forumet, så det är lite svårt hur man egentligen ska förhålla sig - man blir lätt misstänksam så fort man ser ett nytt konto. Men det är bra att Sajtvärd och Medarbetare tar bort sådana kommentarer och ger skrivförbud till de personer som faktiskt inte är välkomna tillbaka till forumet, hur mycket de än försöker.

Denna kommentar har tagits bort.
LinneaWik
5/1/18, 7:31 PM
#13

Ni är grymma! Denna sida skulle ej funka utan er!! 😘

Annons:
Cireea
5/1/18, 10:39 PM
#14

#11 Ja dessa personer suger ur oss en hel del energi och drar ju även ner stämningen på sajten rejält emellanåt. Väldigt tråkigt att personerna inte kan respektera att dom uppfört sig riktigt illa och förstår att dom har skrivförbud av en anledning. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Novachan
5/2/18, 10:01 AM
#15

Är det bra om medlemmar anmäler trådar och kommentarer via funktionen "anmäl" som misstänks vara skrivna av dessa personer?

Och hur är det med om personerna fortsätter att skriva med nya konton i andra hamsterrelaterade forum som Gulhamsterifokus och Dvärghamsterifokus? Guldhamsterifokus har ju samma värd som här med inte Dvärghamsterifokus. (Man kan tydligt se att en av personerna har börjat skapa trådar och skrivit kommentarer i guldhamsterifokus)

Cireea
5/2/18, 10:25 AM
#16

Det är jättebra om medlemmar hjälper till och anmäler konton man tror är denna person. Det hjälper oerhört mycket! Man kan även skicka PM till mig eller EmiCar så kikar vi på det så snabbt som möjligt. 

Detta gäller både Hamster iFokus och Guldhamster iFokus
Dvärghamster iFokus har jag ingen "makt" över så att säga, så där inne kan man ju inte göra så mycket så länge inte sajtvärden vill det.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

PuffeSnutt
5/2/18, 1:42 PM
#17

Vem är Sajtvärd för Dvärghamstrar iFokus egentligen?  Är h*n aktiv fortfarende?

Äta, Sova, Netflix<3

Denna kommentar har tagits bort.
Travis D
5/2/18, 2:06 PM
#19

#17 hon har inte varit inne sedan : (kopierade direkt från hennes "status" eller vad man ska kalla det)

Senast Aktiv:

2017-10-27

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Cireea
5/2/18, 11:25 PM
#21

Det är så man blir rent förbannad på dessa människor. Än mer då dom sitter här i tråden och försöker fjäska. *spyr* 

Ytterligare två konton avstängda och ännu fler trådar som blivit "ihåliga". Usch så trist med sånt här alltså.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
5/13/18, 4:35 PM
#22

Puttar upp den här då ännu fler trådar fått sig några rejäla "hål" bland kommentarerna. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: