Annons:
Etiketthamster
Läst 669 ggr
Minfinahäst
4/11/18, 5:48 PM

Vad ska hon göra?

Hej alla människor och hamstrar! Jag tänkte bara söka lite på Google men det slutade med att jag inte hittade nått och skapade ett konto här och tänkte att jag kunde få lite hjälp. Jo, det är såhär att jag har 2 dvärghamstrar och min kompis blev väldigt frestad och köpte två dvärghamstrar ( Detta skrädde för 2 månader sedan…. hehe ) Men nu har hon ångrat sig och frågar ifall JAG vill köpa hennes hamstrar utav henne så hon ska kunna köpa en guldhamster istället. Jag vill inte ha någon mer hamster och hon vill ju så gärna köpa en guldhamster istället för hon tycker att dom är sötare, lugnare och lite bättre. Jag har dessutom frågat henne ifall hon inte kan ha både och men inte i samma Bur då. Men hon säger att hon inte ”orkar” ha 2 olika hamstersorter och hon vet inte ifall man kan det. Så nu undrar jag: Kan man ha 2 dvärghamstrar och 1 guldhamster i samma rum utan att det blir katastrof? Tacksam för svar ganska snabbt! :D Och förlåt för lite slarvigt skriven text :)

Annons:
hahahahahahahahahaha
4/11/18, 5:49 PM
#1

Ja men inte i samma bur

Cosmonautens
4/11/18, 5:52 PM
Minfinahäst
4/11/18, 5:54 PM
#3

#1 #2 Men Gud vad bra! Tack för svaren, ska meddela henne direkt! WOHO!!

LinneaWik
4/11/18, 5:56 PM
#4

Precis som #1 och #2 säger så är det självklart att hon kan det, bara de inte får träffas för Då kan det gå riktigt illa till!!!

Novachan
4/11/18, 7:29 PM
#5

Är du säker på att hon har ångrat sig och egentligen inte menar att hon har tröttnat?  På vilket sätt säger hon att hon har ångrat sig? - något hon inte tycker om med dem, rengöring osv? Om hon har tröttnat är det ingen bra idé att skaffa ett nytt djur som kräver i princip samma sak, bortsett från att en guldhamster ska bo själv.

Är hennes dvärghamstrarna från en djuraffär eller uppfödare?

Upp till toppen
Annons: