Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Hamster

Hamsterbilder

2018-04-07 15:18 #0 av: Hamstern puff

Tänkte att jag kunde göra en bildtråd där vi kan lägga upp bilder på våra hamstrar. Denna bilden är från i julas på min hamster Puff.

Anmäl
2018-04-07 15:35 #1 av: Novachan

Ojojoj så söt! Gjorde du luvan själv?

Finns nog redan en massa bildtrådar men skador förstås inte med en till. Blir ju kortare att bläddra

Anmäl
2018-04-07 15:39 #2 av: Hamstern puff

Tack, jag hittade luvan hemma (visste inte att jag hade den) direkt när jag såg den tänkte jag på Puff och då kan det ju råka bli så här..

Anmäl
2018-04-07 15:50 #3 av: Novachan

Mycket bra användning fick du för luvan iaf Skämtar

Anmäl
2018-04-07 15:51 #4 av: EmiCar

Glad

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-04-07 16:52 #5 av: [SweetieJulia]

Det här är min lilla Gullan

Hon är 10 veckor

Anmäl
2018-04-07 17:11 #6 av: Hamstern puff

#5 Såååååååå söööööööt!!!!!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.