Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

00. GULDHAMSTER ALLMÄNT 01 --- Avel, Genetik, Uppfödning 02 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 03. CAMPBELLS ALLMÄNT 04 --- Avel, Genetik, Uppfödning 05 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 06. KINESISK ALLMÄNT 07 --- Avel, Genetik, Uppfödning 08 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 09. ROBOROVSKIS ALLMÄNT 10 --- Avel, Genetik, Uppfödning 11 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 12. RYSK VINTERVIT ALLMÄNT 13 --- Avel, Genetik, Uppfödning 14 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 15. HYBRIDER ALLMÄNT 16 --- Avel, Genetik, Uppfödning 17 --- Hälsa, Beteende, Kosthållning 18. HAMSTER ALLMÄNT 19 --- Burar och tillbehör 20 --- Bildtrådar 21 --- Utställningssnack - Träffar 22 --- MH & Veckotävlingar 23 --- Minneslunden 24 - Andra Djur 25 - Off Topic 26 - Frågor till värdar / Om sajten 27 - Säljes, köpes och erbjudes 28 - Nyfiken i en strut
18. HAMSTER ALLMÄNT

Kallt för hamstern

2018-04-01 02:26 #0 av: Jennifer-157

Jag har haft ganska kallt i mitt rum för att jag ska kunna sova, men har nu elementet på högsta för att jag ska få upp värmen i mitt rum. Jag har fläkten på hela nätterna, så jag behöver elementet på hög temperatur för att det inte ska bli kallt för hamstern. Men nu vaknade jag mitt i natten och är super varm. Jag måste ha kyligt i mitt rum för att jag ska kunna sova. Jag gick upp och sänkte elementet till normal temperatur och jag ska öppna fönstret för att bli av med värmen. Jag har en termometer på buren och det står 25 grader. Det är för varmt! Jag har annars 19 grader för att jag ska kunna sova. Vilken temperatur ska jag ha i mitt rum?

Anmäl
2018-04-01 02:36 #1 av: [SweetieJulia]

du kan ju flytta hamstern in i ett annat rum eller så kan du flytta hamstern till det varmaste stället i ditt rum

Anmäl
2018-04-09 03:55 #2 av: HamsternGullan

Du kan ju ställa in hamstern i ett annat rum eller nåt sånt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.