Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hälsa,beteende,kosthållning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hälsa,beteende,kosthållning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hälsa,beteende,kosthållning,kinesisk Roborovskis avel,genetik,uppfödning,roborovskis hälsa,beteende,kosthållning,roborovskis Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hälsa,beteende,kosthållning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hälsa,beteende,kosthållning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtråd utställning tävlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus säljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Guldhamster

Favorit färg/teckning/hårlag

2018-03-31 22:36 #0 av: EmiCar

Vad är eran favorit färg/teckning/hårlag på guldhamster?

Själv älskar jag Caramel, offwhite, Silversobel, Silvergrå, Cinnamon, Silverdove osv Det hårlag jag gillar mest är Långhår, och dominant spot är min favorit teckning! :)

Älskar även Rex i både kort och långhår!

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-03-31 22:37 #1 av: Cireea

Jag är väldigt svag för Sobel Kär Gärna rex korthår dominant spot på det också! 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2018-04-01 01:13 #2 av: IsabellsHamsterhem

Dove kh! :D

Anmäl
2018-04-01 01:16 #3 av: [SweetieJulia]

Jag gillar: Caramel,svart, vit, grå och vanlig hamster teckning vet inte vad man kallar den men jag hoppas ni vet vilken jag menar

Anmäl
2018-04-02 10:47 #4 av: conversano

Jag är förtjust i silvermink, silvergrå, svart och blå. Skp och roan är ju definitivt snyggaste teckningarna. Jag tycker personligen bättre om kh än lh, men pälsen får gärna vara satin!

Anmäl
2018-04-02 10:52 #5 av: [HoneyTorbjörn]

KH Dominant spot. Sen så gillar jag "blåa hamstrar"

Anmäl
2018-04-02 12:44 #6 av: EmiCar

Jag vill tilläga att jag i stort sett är kär! I alla olika silver varianter... :)

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-04-03 01:55 #7 av: [SweetieJulia]

#5 haha blåa hamstrar, det lät så kul

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.