Annons:
Etiketthamster
Läst 2851 ggr
[[Lovemyselff]]
3/5/18, 8:08 PM

Ställen att köpa hamster tillbehör

Här kommer en "lång " lista med ställen du du kan köpa hamster tillbehör med jag har även skrivit en litet omdöme vad jag tyckte när jag beställde från dessa 🙂

  • Djurmaxi - Lång leveranstid annars bra service och billig frakt samt billiga tillbehör 

  • Zooplus - Rätt så långleverans,man måste handla för minst 299 kr annars är frakten rätt så billig

  • Zoo.se - Väldigt snabb leveranstid brukar ta 1 dag för mig att få varorna,men önskar att frakten var billigare

  • Arken zoo - Snabb leverans men man måste just söka på varan man vill ha för allt kommer inte upp i smådjursavdelningen.

  • Granngården - Billiga varor och snabb leverans samt billig frakt

  • Zoofast - Otroligt dyr frakt

  • Vetzoo - Snabb leverans dyr frakt

Var detta till hjälp? tryck gärna på gilla inlägg 😂 Frågor? Skriv i kommentarerna

Annons:
EmiCar
3/5/18, 9:18 PM
#1

Zooplus har väl ändå inte så lång leverans,  jag fick mina saker på fyra dagar!

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

[[Lovemyselff]]
3/5/18, 9:28 PM
#2

#1 Mina åsikter :) Fick mina på två veckor. Men stör mig fortfarande på att man måste handla för 299 kr

UlrikaD
3/5/18, 9:35 PM
#3

Har nog aldrig väntat mer än 3 dagar på zooplus. Men det är klart att har man beställt nåt dom inte har inne kanske man får vänta. Det är alldeles för lätt att beställa för minimisumman;) En säck kattmat eller kattsand så har man passerat det. Och det är då det blir farligt för då är det ju bäst att "passa på" att handla hamstersaker. Vare sig man behöver eller inte. Fast man behöver väl alltid mer hamstersaker;)

[[Lovemyselff]]
3/6/18, 7:21 AM
#4

#3 Om man ska köpa Foder till hamstern är ju det kört. Blir att handla hundben till hunden då 😁

Isabella :)
3/6/18, 10:02 AM
#5

Det står väll på Zooplus hemsida att max tiden för leverans är 7 dagar? :) Jag fick mina saker efter 4 dagar :)

EmiCar
3/6/18, 2:40 PM
#6

#5 Har för mig att det står 2-5 arbetsdagar. 🙂

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Annons:
[[Lovemyselff]]
3/6/18, 2:45 PM
#7

Brukar ta 2-7 dagar för dem att paketera paketet

UlrikaD
3/6/18, 3:14 PM
#8

Verkar som det är antingen eller med zooplus. Antingen är det dåligt för samma person fler än en gång. Eller så är det aldrig dåligt. Jag handlar iallafall varannan månad. Brukar beställa under söndagen och oftast har jag paketet på onsdag, ibland nån gång torsdag. Aldrig haft problem med trasiga saker förutom en enda gång. Då mailade jag dom och bara några dagar senare hade jag en ny vara plus massa andra hamstersaker gratis. Rena julafton. Tror överlag att större företag vill göra så bra ifrån sig som möjligt. För om kunderna är missnöjda handlar dom någon annanstans och då tjänar dom ju inte pengar. Hade saker gått fel fler gånger hade jag hört av mig så dom fick en chans att rätta till det. Skulle det fortsätta ändå hade jag aldrig handlat där mer.

Upp till toppen
Annons: