Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 1331 ggr
Elsa Lundholm
2018-02-20 13:59

nu fattar jag inte?

jag har haft en hamster som nös hela tiden. jag skulle en dag byta underlag och då hade hon sluta nysa. jag har inte byt något inte mat eller botten matrial. jag har inte tänkt att hon har sluta. men jag tror att det var när jag byte Bur hon sluta. men jag vet inte hon nyster inte någon gång nu.

Annons:
Elsa Lundholm
2018-02-21 12:50
#1

vad tror ni

RosaYlva
2018-02-21 14:04
#2

Spån som man tex  köper i matbutiker har inte så bra spån då de har en tendens att damma som mycket väl göra din hamster nysig. Köp dammfritt spån.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

-Aida-
2018-02-21 15:58
#3

Damm fastnar på väggar i burar även på galler, om du upplevde att hamstern sluta nysa när du bytte Bur kan de nog va en faktor. Torka av burens insida, väggar, tak med jämna mellanrum ifall det var orsaken.

Elsa Lundholm
2018-02-21 21:31
#4

men jag har inte bytt spån så det kan ju inte vara för att det har suttit i väggarna på buren

Elsa Lundholm
2018-02-21 21:32
#5

#2 jag köper yesbox från Gävle.

EmiCar
2018-02-21 22:24
#6

#5 yesbox är för dammigt skulle jag säga!

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Annons:
Elsa Lundholm
2018-02-22 12:42
#7

oki men jag spräjar buren varanan morgon med vanligt kran vatten

Granja Del Toro
2018-02-24 20:50
#8

Jag anvander almspan. Kutterpan har jag slutat anvanda da det ar dammig och kan fa kansliga hamstar att nysa. Hade en hamster for flera ar sedan som hade astma, han fick svart att andas av kutterspan och tobaksrok…Pa den tiden fans det inget att gora at en hamster med astma sa jag gjorde allt jag kunde for att han skulle ha ett sa bra liv som mojligt. Tyvarr tog tobaksroken has liv efter att min kompis rokte ute och roken kom in efter att han fimpat och kom in…😕 Men att en hamster har astma ar extremt ovanligt tack och lov…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: