Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 822 ggr
Elsa Lundholm
2/13/18, 9:14 AM

vad gör hamstrar på natten?

hej! 

jag bara undrar vad hamstrar gör på natten. för jag har inte jätte mycket pengar så jag vet vad jag ska köpa. tacksam för svar.

Mvh: Elsa, cookie och muffin

Annons:
vallhund
2/13/18, 9:18 AM
#1

Lämpligast köper du inte ett djur

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Elsa Lundholm
2/13/18, 9:24 AM
#2

jag har hamster redan

Elsa Lundholm
2/13/18, 9:25 AM
#3

jag har pengar och saker men jag vill köpa mer saker

[amanda-8886]
2/13/18, 7:40 PM
#4

Om du inte kan köpa leksaker till din hamster, hur ska du då kunna betala veterinärbesök ifall det behövs? Du sa först att du inte har pengar, men nu skriver du att du har pengar.

Kirnzy
2/13/18, 8:00 PM
#5

#4 Att man inte har mycket pengar på att spendera på extra leksaker, som inte direkt är helt nödvändigt om man redan har en del, betyder väll inte på något sått att man inte har råd med annat tex veterinärbesök? Jag tror inte att någon här lägger 100% av sina pengar på leksaker till sin hamster. Dessutom om man nu lägger 100% av pengarna på extra leksaker så har man ju knappast råd med annat nödvändigt.

Kirnzy
2/13/18, 8:04 PM
#6

TS, vad du kan köpa beror ju helt på vad du redan har. Du kan kolla vad de gillar i buren och köpa mer liknande eller testa köpa helt nya saker.. :)

Annons:
grreta
2/14/18, 2:21 PM
#7

Min erfarenhet av hamstrar är att de är nyfikna och aktiva och gärna undersöker nya saker men sedan tröttnar snabbt på sakerna igen. Därför gör jag varje kväll någon förändring i buren så det blir något nytt att upptäcka.

Sådant man får gratis eller till liten kostnad är lika populärt som inköpta speciella leksaker.  I affärer blir de bara glada om man ber att få små pappersförpackningar som de annars slänger. Man kan lägga flera inne i varandra och en liten godsak innerst som hamstern måste jobba för att få fram. Av wellpapp på rulle kan man själv göra tunnlar och andra leksaker som hamstern uppskattar osv osv. Växla sedan om med de här sakerna och låt hamstern ha varje sak under en eller ett par dagar innan du byter så ger du dem ett spännande nattliv.

Elsa Lundholm
2/15/18, 4:48 PM
#8

#4 ja jag har pengar. jag her en burk som jag lägger pengar i och skriver upp hur mycket jag har på kortet som då går till grejer till hamstrarna.

91Marran
2/15/18, 5:22 PM
#9

#8 vad bra för en veterinär kan kosta flera tusen.

Mvh
Mig

Elsa Lundholm
2/18/18, 8:58 PM
#10

japp jag vet

Upp till toppen
Annons: