Annons:
Etikettminneslund
Läst 681 ggr
Kahja256
2/3/18, 3:15 PM

Extremt saknad

Min hamster dog för 1 årsen och var väldigt sjuk. Han låg i 3 dagar och kunde varken äta eller dricka, han var stel fast inte död. Var bara 14 då och visste verkligen inte vad jag skulle göra. Mådde så sjukt dåligt över att se han må så dåligt och ångrar verkligen att ja inte lät han somna in hos veterinären. Han var och är fortfarande min ända vän, bästa vän. När ja va väldigt sjuk låg han med i sjukhussängen varje dag, kändes verkligen som att han brydde sig. Han hade ett bra liv med mycket mat och uppmärksamhet, men har så dåligt samvete. Saknar han så ja gråter varje dag. Kan va hemma från skolan flera dagar pågrund av saknad och ångest. Har haft många hamstrar innan, men aldrig haft en hamster med så snäll och stark personlighet som han. Känns som att han var en ängel skickad från himlen. För en månadersen tänkte jag köpa en hamster. Med det går verkligen inte. Saknar han för mycket och bryter ihop av bara tanken. Han är mer en bara en hamster. Finns det fler här som mår extremt dåligt och saknar sin hamster mer en nått annat?

Annons:
vallhund
2/3/18, 3:37 PM
#1

Skulle råda dig att kontakta BUP du verkar ha fastnat i ditt sorgearbete.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

91Marran
2/3/18, 9:22 PM
#2

Svarar dig senare i veckan. Vet hur du har det. Annars så kan du pma mig.

Mvh
Mig

Upp till toppen
Annons: