Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 1559 ggr
Elsa Lundholm
2/2/18, 7:49 AM

hur ser era burar ut

hej på er som svarar!

jag har en duna en rätt liten. skulle ni som har en duna eller andra burar också skicka in hur era burar er ut. så jag får lite insperasion

Annons:
Eelliiee
2/3/18, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har själv en 130 L samlarlåda från ikea till min dvärghamster. Husen osv har jag byggt själv av pinnar. Det är dock en gammal bild så har ändrat mycket i den och man ser inte hela buren på bilden men aja. :)

Eelliiee
2/3/18, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Har själv en 130 L samlarlåda från ikea till min dvärghamster. Husen osv har jag byggt själv av pinnar. Det är dock en gammal bild så har ändrat mycket i den och man ser inte hela buren på bilden men aja. :)

Eelliiee
2/3/18, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har själv en 130 L samlarlåda från ikea till min dvärghamster. Husen osv har jag byggt själv av pinnar. Det är dock en gammal bild så har ändrat mycket i den och man ser inte hela buren på bilden men aja. :)

IsabellsHamsterhem
2/4/18, 12:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Min Bur är väl ca 3ggr så stor som din duna, men lägger ändå in en bild för inspiration :D Här bor det tre Roborowskis.

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

Bianca hamster
2/4/18, 8:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag ska köpa en samla men nu har jag denna: duna mini men har tagit bort övre delen och man ser inte hela

Bianca hamster
2/4/18, 8:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag ska köpa en samla men nu har jag denna: duna mini men har tagit bort övre delen och man ser inte hela

Annons:
Bianca hamster
2/4/18, 8:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag ska köpa en samla men nu har jag denna: duna mini men har tagit bort övre delen och man ser inte hela

Upp till toppen
Annons: