Annons:
Etiketthamster
Läst 734 ggr
[Kanin_Zingo]
11/12/17, 9:45 PM

Bara negativa kommentarer!!

Jag är en okunnig 15 åring som skriver inlägg några gånger i veckan och vill ha hjälp för att kunna göra det bästa för mina framtida hamstrar. Om jag frågar någonting så får jag bara negativa kommentarer och folk blir arga, visst jag kan inte höra hur ni säger det men det blir bara "bråk" i kommentarerna. Jag blir faktiskt ledsen när jag inte får positiva svar, alla är liksom emot allt jag skriver. Om jag frågar någonting som jag behöver hjälp med så är jag inte alltid helt tydlig med vad jag menar, men jag kommer på saker senare vad jag skulle ha lagt till. Då kommer det folk som missuppfattar allt. Aja jag vet inte hur jag ska förklara eller vart jag vill komma med det här inlägget. Men kan folk bara förstå att jag kan inte mycket om hamstrar så då är det väll bättre att hjälpa än att direkt skriva massa negativt. Jag kan bli irreterad för att jag tycker att det är fett onödigt att kommentera negativt till folk som bara vill ha hjälp. När jag läser andras inlägg så får dom bara positiva kommentarer, jag är den ända som får negativa kommentarer. Iallafall vad jag läser varje dag. Som sagt så vet jag inte hur jag ska kunna förklara. Jag vill bara radera alla inlägg som jag lägger ut för det är bara negativt i kommentarsfältet. Jag får som en klump i magen när alla är emot mig och att alla tycker att jag gör fel. Kan man ens radera inlägg? Hur gör jag det isåfall? Jag kommer säkert att få massa negativt nu också. Men då raderar jag mitt konto här för att jag orkar inte med nagativt. Den första lilla negativa kommentaren som jag får så raderar jag mitt konto. Folk kommer nog tycka att jag är svag som inte tål negativa kommentarer men jag har haft så svårt i mina tonår hittills så jag orkar inte med mer "hat".

Annons:
[Kanin_Zingo]
11/12/17, 9:53 PM
#1

Äsch bäst att radera kontot nu redan, ångrar alla mina inlägg endå.

Kirnzy
11/12/17, 9:54 PM
#2

Du frågar om hjälp och får jättebra svar från flera kunniga personer. Sen går du emot och säger att du vet vad som fungerar ändå. Du FÅR positiva och bra svar av folk som försöker hjälpa dig men du lyssnar inte. Jag lovar dig att folk inte "säger emot" och är negativa mot dig bara för att. Svaren du får är oftast trevliga och med tanke på hamstrarnas bästa :)

Aleya
11/12/17, 10:09 PM
#3

Kollade igenom dina inlägg och jag tro mig se vart det är fel. Du frågar om råd eller säger ett påstående. Någon säger att ne det är inte bra att göra det och varför. Då ska du gå emot rådet från någon som vet vad dom pratar om och säga att det är fel och att du tänker göra tvärtom ändå. Fast det kan vara farligt för djuret (tänker på det där att ha ute hamstrar) Så man kan ju som den som ger råd börja undra om du ens vill ha hjälp då du skriver dina frågor och funderar. När du ändå vill göra motsatsen till vad personer säger. Så mitt råd är: vill du lära dig mer om något så ta då kommentarerna som du får och sug in kunskapen istället för att bli tjurig för att du inte fick svaret du ville.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Itchy
11/12/17, 10:25 PM
#4

ta då åt dej av vad folk skriver istället för att tycka så synd om dej själv och tro att alla är dumma

You can't spell Bitchy without Itchy

Cireea
11/12/17, 11:02 PM
#5

Jag tycker att #2 och #3 täckt upp ganska bra vad som blir fel.

Det enda jag vill flika in med är att om man skriver på ett forum så måste man räkna med alla möjliga respons, positiv som negativ. Klarar man inte av det har man inget på ett forum att göra helt enkelt. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: