Annons:
Etiketthamster
Läst 1508 ggr
91Marran
11/8/17, 6:24 PM

Min lilla älskling är död

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min piggaste hamster är död. Ingen aning om vad hon dog av. Tamora Pierce hette hon efter författaren. Hon såg ut som en unge i en vuxen kropp. Detta är inte hamstern som jag har skrivit om tidigare. Busa i frid lilla älskling! Jag känner mig skyldig som inte har märkt något. Jag vet att det var mitt fel att hon dog så inga motkommentarer på det tack!

Mvh
Mig

Annons:
91Marran
11/8/17, 7:37 PM
#1

Hon såg så ung ut att jag inte fattar det ännu.

Mvh
Mig

91Marran
11/8/17, 7:41 PM
#2

Hon blev 2år och 2-3 månader

Mvh
Mig

grreta
11/8/17, 7:52 PM
#3

Så fin! Hon ser ut att ha haft ett bra liv och fått en fridfull död utan att vara märkt av sjukdom och plågor.

RIP lilla hamster.

[AlZi]
11/9/17, 10:40 AM
#4

Hon har ju åldern inne så kan ju ha varit en hjärtattack eller stor stroke som gjort att hon dog direkt. Om det är så så kan man ofta inte se några förtecken utan det kommer plötsligt. Tycker verkligen inte du ska klandra dig själv, hon var gammal och att dö snabbt och plötsligt är ju mycket bättre än att bli sjuk och att slutet kommer sakta och plågsamt…beklagar ❤

91Marran
11/9/17, 2:15 PM
#5

Hon hade inte drukigt sen i tisdags morse och knappt ätit sen måndags kväll. Så jag borde ha märkt något. Kanske inte ätit sen tidigare då jag sprider ut den mesta maten. I måndags kväll så fick hon gröt som låg kvar i går.

Mvh
Mig

91Marran
11/9/17, 2:16 PM
#6

Ja jag är glad att det gick smärtfritt vad jag vet. Det förtjänade hon!

Mvh
Mig

Annons:
91Marran
11/9/17, 9:38 PM
#7

I måndags så var hon nergrävd. Så då levde hon.

Mvh
Mig

91Marran
11/11/17, 5:51 PM
#8

Hon är begravd bland sina syskon. :)

Mvh
Mig

Upp till toppen
Annons: