Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (9) Senaste inlÀggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Campbells avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Kinesisk avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Roborovskis avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Hybrider avel,genetik,uppfödning hÀlsa,beteende,kosthÄllning Hamster burar,tillbehör,inredning bildtrÄd utstÀllning tÀvlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus sÀljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
Hamster

Min lilla dvĂ€rgis 😍

2017-08-23 19:01 #0 av: 💕alizzen💕

Hej! Vad Àr min lilla dvÀrgis för slags "fÀrg"? Har hört om alla möjliga, sapphire mm. Köpte honom frÄn en djuraffÀr, och dÀr berÀttade de inte för mig om detta.
Tacksam för svar! 😊

AnmÀl
2017-08-23 19:06 #1 av: 💕alizzen💕

Förresten, jag kom pĂ„ att denna bild kanske Ă€r lite otydlig. PĂ„ bilden ser det ut som om att han Ă€r "ljusbrun" men i verkligenheten Ă€r han grĂ„. SĂ„ skickar en till bild nu! 😂

AnmÀl
2017-08-23 19:08 #2 av: 💕alizzen💕

Jag menade att den första bilden var lite otydlig, den andra bilden Àr hans riktiga fÀrg!
Tacksam ifall ni kunde svara pÄ vad han Àr för slags fÀrg!

AnmÀl
2017-08-25 17:48 #3 av: LinneaFlink

VĂ„r dvĂ€rgis har samma fĂ€rg och han Ă€r agouti!❀

AnmÀl
2017-08-26 16:20 #4 av: UlrikaD

Som ovanstÄende skrev sÄ Àr dom hamster agouti:)
Om du tittar pÄ hamsterföreningens hemsida sÄ finns det mycket info om dvÀrgar. DÀr kan du ocksÄ se bilder pÄ dom olika fÀrgerna.
HÀr Àr lÀnken dit och sÄ klickar du dig fram till dom olika arterna i menyn:)
http://www.hamsterforeningen.se

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.