avel,genetik,uppfödning,guldhamster

Lånehane till svart hona?

2017-08-18 12:24 #0 av: Miramy5

Hejsan! Det är så att jag har en svart liten satinhona här hemma som ska paras om några månader!:) tänker att jag ska hitta en hane i tid! Han måste ha full stam och absolut inget från djuraffär i nära släkt:) har du någon passande hane?:) jag finns i Stockholm.
Kram
Mira

Anmäl
2017-08-18 13:06 #1 av: Cireea

En bra idé kan vara att visa vilken stam honan har, då är det lättare för en eventuellt intresserad att se om de är släkt eller inte. Glad

Vad är målet med kullen? Är det din första kull?
Kommer ungarna registreras? 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2017-08-18 13:39 #2 av: Miramy5

Hej igen! Det har blivit massa strul med hennes stam så den är sen tyvärr:/ men dem kommer om några veckor när jag fått tag på SHF. Hennes föräldrar är Queens Ferrari och Curlys Ramona of christmas:) Målet med kullen är att få fram kraftigt byggda ungar(Inte för stora såklart) med fin satin! Med det viktigaste är temperamentet!:) Det är inte min första kull då hon är egenuppfödd. Kullen jag tar på henne blir förmodligen min 8:de kull:) och ja självklart kommer ungarna att reggas.
Kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.