Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1314 ggr
Miramy5
7/5/17, 2:37 PM

Hamsterkull på gång!:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo det är så att om 5 dagar är det en beräknad kull på G!:) Mamman är från curlys uppfödning och är NF LH och pappan är från queens uppfödning och är silvermink satin LH. så jag håller tummarna för att hon inte är skendräktig och att allt ska gå bra!:) Jag kommer att uppdatera lite om kullen när jag får chansen! Tycker ni att hon ser dräktig ut? Hennes humör är iaf inte det bästa just nu å det antar jag är ett ganska bra tecken? det är en ganska suddig bild Men hoppas den duger:)

Annons:
Cireea
7/5/17, 2:39 PM
#1

Hon ser dräktig ut 🙂 Dock kan även en skendräktig hona se dräktig ut. 
Det är bara vänta och se.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Miramy5
7/13/17, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det kom 3 stycken bröder för ca 3 dagar sedan!:) en liten minikull:) vilken färg tycker ni dem översta ser ut att ha?:)

Jonnaaa2003
7/19/17, 3:51 PM
#3

Gud vad kul med små bebisar<33 Det skulle verkligen vara kul att följa resan en bit!<3 All lycka till dig

Miramy5
7/30/17, 1:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nu är dem redan 3 v och är stora och fina!:) 2 svarta och en silvergrå. Helt underbara i temperamentet! 2 hanar och en hona:) hanarna är till salu:) alla är LH och dem svarta satin. Finns i Stockholm:)

Kex!
7/30/17, 5:26 PM
#5

Så söta O.o älskar den svarta längst till höger xD <3 synd att jag inte får ha mer hamstrar just nu :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annisxh
8/14/17, 8:33 PM
#6

Finns dem fortfarande kvar?

Annons:
Candela
8/15/17, 1:22 PM
#7

Vart bor du?

Upp till toppen
Annons: